Feb 13, 2011

Si Manis YanaMIB Berbaju Kurung

~picit gambar ini~



Tag dari lalink....sebab aku dah tag dia sampai 2 entry berturut², terus dia balas tag aku...hahahaha...kalau tag yang jenis contest aku suka nak buat...kalau tag yang jenis saja², takde hadiah malas aku nak layan...hohoho~  sila jangan sentap pelisss...itu cuma pemikiran aku sahaja  v(^_^)


Contest ni lebih kurang sama macam contest yang aku join sebelum ni...pasal baju kurung juga [klik sini]. Pastikan kamu kamu berketurunan Hawa baru layak untuk join contest ni oke! gay atau pondan atau nyah tidak dibenarkan join...pfftt~  eh yu tak kisah kan ai modified sikit tajuk tu?? hihi~


Ai memang perasan manis bila pakai baju kurung...ekceli bukan ai yang cakap, dak encem yang cakap...kah kah kah~   kalau tak caya yu tengok gambar ai ni taw  =P


^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^



~picit gambar ini~



3 orang mangsa tag kali ni ialah::

1)  liyana
2) Julya
3) Farhana



AZALIAHJSALLEH juga pertama kali menganjurkan contest...Tarikh tutup penyertaan ialah pada 25 Februari...jum ramai² gegarkan blog beliau!! weehuuuu~  \(^_^)/



21 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

hehehehe...yuyu akan menyusul dengan kontest ini ^^


lawooo laaa kak yana ni!!

Syafiq Rosli said...

all the best yana

FariehanIbrahim [LBC] said...

Uncle yg sblh tu yg t'lbih manis kot, haha! =PP

gud luck sys yana! ^^

anies anessa said...

nk join tp xda gmba cntek2 la...

qyqa said...

ha baru la ni bole tgk muka akak btol2..
cun tau..hihi..
gud luck

bantalbucuk said...

sweet...gud luck..! ^_^

Anati Soki said...

pewwwwit.. baju kurung!! heheh.. goodlucj yana!

nelly said...

Gud luck !!
=)

DuniakuAbstrak said...

aku pun nak cuba nasib manis berbaju kurung La..hahaha

JULYA said...

Aiyok kena tag la.kena lunaskan ni .tq yana

d_tieah said...

Dgn atok eh..
Wah2, yana..


Latest entry : Cerita Korea Versi Blogger Tempatan

ieda said...

feweitttttttttt manis jer
gud luck cayunk :))

diana said...

ececeh..
lawak nye..
eh!!silap..
lawanye...
hahahha

Ujang9897 said...

Dgn pelakun ek...

Lya Colours said...

adeh lalink pon tag aku lupa nak buat. jap nak godek2 cari pic

Nadia Mashuri said...

gud luck ya..
=)
manis la..

aLieF si Muncung ManiS said...

good luck awak..yang tu ayah awk ek??orang tua tu pelakon kan??waaa..semoga awk menang..awk nampak cantik berbju kurung...good luck awk..

ENTRY BARU ALIEF..rugi kalau tak baca.. -->"kalau korang berani,sila baca..kalau tak berani,sila ajk kawan sebelah utk baca bersama korang..deaL???""

gigiAriEma said...

hoho..gud lux dear..!!

btw, yana ditag :)

http://mieqaone.blogspot.com/2011/02/gigi-nak-first-give-away-from-dedin.html

MIZZ SUE said...

GOOD LUCK CAYANG

liyana said...

baik! will do..hehe
cam best je tp cam segan je nk letak gmbr sendiri.. keh3
gudluck yana! :)

nabilah_2908 said...

ala..ala....bakal isteri sape yg manis tu...? hehhee...

good luck Yana..!!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BILA MOOD KE LAUT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015