Feb 8, 2011

CONTEST BLOG PALING CANTIK, COMEL DAN KEMAS !



yeyy contest lagi...dan lagi....dan lagiiiiiiiiiiiiiiii   ^_^


Kali ni tag dari Masliana....thanks babe! anjuran dari blog Farzana Farzanto..berbelit lidahku menaip namamu...pffttt~  =P    sila picit gambarajah di atas untuk mengetahui syarat² contest...erm hanya peserta perempuan digalakkan join sebab hadiah² lebih kepada baju-baju perempuan..kalau ada lelaki yang gemarkan pakaian wanita boleh lah join sekali ye...ngee~  (^^,)"


Aku sangat yakin blog aku nih comel dan kemas...kenapa aku yakin?? sebab terpengaruh dengan pakar jusmate...oppss~  =P


Tarikh tutup ialah 10 Februari 2011...lagi dua hari?? sempat ke nak hias blog??  @_@


Dan berikut ialah 5 orang bertuah yang diPAKSA untuk join contest ini kerana blog mereka juga comel walaupun tak dapat lawan kecomelan blog aku...hakhakhak~  *tak tahu la sempat ke tak dorang ni buat tag....kui³~*


1) Bena
2) mizz Su
3) Lalink
  4) Nabilah
5) niesz



Gud Luck to all contestant!! \(^_^)/


14 comments:

Lya Colours said...

bagus ko tak tag aku, blog aku ibarat dilanda todak je gayanya.hakhakhak

y u y u Z u l a i k h a said...

haaaaaaa! mengumpat pasal abang rozmey yuyu!!

hahahah... nak tag akk gak la... masuk contest saye! tak kira

Adzriel AB said...

suruhlah ujang masuk. kalau menang, hadiah tu utk yana..he..he..

Nadia Mashuri said...

gud luck yer..
=)

E.d.Y said...

good luck yer

Miss Yaty said...

gud luck yana ;)

mR.sYaH said...

semoga menang..

lalink7 said...

hey Yana..belog kite langsung xkemas laaaaaaaaaaa...wuuuuuuuuuuuuuu...sedihh2..tapi disebabkan sudah di tagg..kite try buat la...

=(

Finaz Jaafar said...

gudluck !!!

Finaz Jaafar said...

gudluck !!!

nabilah_2908 said...

diPAKSA utk join contest..huhu..kalau tarikh tutp jatuh ari sabtu best gak... ;)

thnks Yana..akan cuba diselesaikan..:)

good luck Yana..!!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
APA KATA SURVEY

MIZZ SUE said...

blog u xcantikk..ermm..

BENA said...

huk huk huk ! bena name 1st skali tu kene tag . menunjukkan blog ziera memang KEMAS ! KAH KAH KAH KAH ~

Ct Arina said...

gudluck yana! ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015