Feb 26, 2011

Segmen Senyum Tak Nampak Gigi

Tag dari Lya Colours...


Untuk mengetahui syarat dengan lebih jelas sila klik gambar pihak penganjur di bawah...*wink*


~picit gambar ini~



Tajuk contest pun "senyum tak nampak GIGI", jadi dengan bersusah payah aku selongkar folder² dalam pc sebab majoriti gambar² aku mesti mau nampak gigi!! grrr~   apa guna ada gigi taring kalau tak ditayangkan dengan bangganya...lalalalala~ =P


dan akhirnya


~~~~~~

~~~~~~

~~~~~~

~~~~~~


~picit gambar untuk zoom dengan bergaya~



Adakah gambar ini mampu menjadi juara senyum?? itu yang kita tak tahu~  =P



Tarikh tutup jatuh pada 27/2/2011


5 orang blogger yang suka senyum tak nampak gigi::


1)  CinoiLavigne

2)  efa

3)  Hana Hani

4)  specky gurlz

5)  IEB



Good Luck!! \(^_^)/



15 comments:

Isteri Yang Comel said...

alahai jauhnyer pic cik yana tu

MiLanGurLz said...

ololo comeyh nyep dye cnyum!
heheheheh~!
:)

Lya Colours said...

ya ya good luck !!

qyqa said...

jauhnyerrrrrr...
hehehehe...
gud luck!!!

mR.sYaH said...

adeh! jauh tu.. apa2pun semoga menang..

Along Tapa said...

aku tercarik-carik kat mana senyuman ko tu..yang aku nampak jelas just pokok dan batu yang tersenyum manja..tapi bila zoom, baru perasan..eh??ada la...haha..

lain macam jek senyum ko tu..hahaha..

Gorengbaek - Tips nak berbual tanpa bosan...

Hangit Habis dah - Kata reti nak hormat...

Kerat Senget - Suara Sendiri

ARJUNA.Inc said...

oh..yg pic jauh 2 dpertandingkn?jauh sgat ler..zoom cket..huhu..

HonEyBuNNy said...

good luck....;-)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

mmmmmmmmm

BENA said...

amboiiiiii posing maut tu sis ! heee :)



ehem : zra selalu jenguk gak jenguk blog sis. tapi tgn xsempat mengomen . heeee :)

nabilah_2908 said...

ala....ala...cun nya dia...hehehe..

good luck Yana..!!! :)

diana said...

jauh nye gambar..
memang tak nampak gigi pun..
jangan kan gigi..
mulut pun tak nampak ni..
hehhe..
selamat berjaya yana..

niesz said...

gud luck sis :)

sissyira said...

salam

semoga berjaya menambat hati juri =)

Adzriel AB said...

dah berjaya menambat hati dak encem..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015