Jan 23, 2011

Kisah Cucu dan Atok

~gambar sekadar hiasan~


"Mengapa cu tak seperti kawan sebaya kau?"  seorang atuk tegur cucu dia yang tak cemerlang dalam peperiksaan.


Atuk::  Tengok kawan² sebaya cu, semua lulus tinggi². Cu ni asyik internet, TV atau main bola. Bila nak belajar?? Besar nak jadi apa???   [atok marah tahap tertinggi]


Cucu::  Atok asyik bandingkan dengan kengkawan yang lain. Cu tak pernah pun marah bila atok tak sama seperti kawan² sebaya atok yang lain...


Atok::  Tak sama apa nyerrr???


Cucu::  Kawan² sebaya atuk semua dah jadi arwah kan??


Atuk::  ?.......?...........?............?.........?


kredit:: majalah Remaja 15 November 2010













P/S::  Masih berkursus berkahwin...pfffttt~

20 comments:

echah mashuri said...

perghhh....mmg menusukk ah kate2 cucu itu.heee

Adzriel AB said...

amboi... tu lah asyik bebel je..he..he..

HonEyBuNNy said...

hehheh..lawak2..cian atok yer..ihihi

ANATI SOKI said...

ahahaha.. hampeh punya cucu

ieda said...

ahakssss leh sakit jantung atuk tuuu heheheheh

Amiey White said...

pergghhhh....

itu perli yg terhebat huhu

diana said...

kurang asam punye cucu..
hhehe

d_tieah said...

Kwang kwang kwang..
Ending this story..

E.d.Y said...

hehe..makan dalam ayat tu

niesz said...

hahaha..pndai btul cucu atuk nie..

Anonymous said...

agak sengal je kata2 cucu tu..hahaha.rsa nak gigit jer...

-fitrah-

Nadia Mashuri said...

hehhee..
buleh kate gitu..

░♥si lampu neon♥░ said...

cucu dia nak kene pelempang nih!!


Check it out Entri Paling Best !
# Siapa Suka Makan Roti Milo ?#
# Frame Ikea Dari Blogger Eqbalzack#
# Pekerja Sambilan Diperlukan !#
# Tak Suka Jalan DI One Utama ! #

six.september said...

lempang je cucu tu

Along Tapa said...

ko post ni tengah2 kursus ke??dengor la...kang nak kawen taktau...

Gorengbaek - Along nak pecah rekod...buat entri bunga-bunga

Hangit Habis dah - What kind of person are you actually?

syirakhalid said...

jadah ape cucu dia tu,...hihi

~ yus ~ said...

bertuah punya cucu....huhu

YanaMIB said...

@along:: autopublish daaa...isk isk..tang mana lak aku nk online dlm dewan tuh...huhu~

lalink7 said...

hahahhaha..kelakarrrrrrrrrr nyeee....

Ogy said...

tumpang gelak2 di pg isnin yg bluesss ni..hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015