Mar 17, 2011

LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL



Gila la...gila lalalalalalala~  1st time kot aku join segmen bro Ben...weehuuu~   sebab macam menarik, tertarik, kau memang da bom! ♪  =P    layannnnnnnnnnnn~




1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
ye saya pernah jatuh cinta...rasanya satu Malaysia dah tau jejaka bertuah itu..kahkahkah~  ehem terus terang saya katakan, saya jatuh cinta dengan beliau sebab FIZIKAL !! huahuahua...sekarang beliau dah TAK hensem...terus rasa nak curang pergi cari Tomok...lalalalala~  *panggggggggggg!*  @_@



2.  Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
ofkos saya utamakan fizikal...tipu la siapa yang cakap fizikal itu tidak penting! woiii kalau kau kata peribadi lebih penting, orang cacat tu peribadinya lagiiiiiiiiiiii BAIK oke! apesal kau tak cari warga OKU sebagai pasangan hidup?? tak sanggup nak jaga?? so fizikal tu penting lah kan kan kannnnn~  muehehe~  ^_^



3.  Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
well kalau dak encem tu, ai minat mata nya...ecewahhh..dari mata turun ke hati yuu..auww auww...*serius rasa nak terjun sungai Perak taip ayat gedik² gitu  (-_-")*




4.  Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
SAYA SANGAT SETUJU!!!  bukan takat bahagia je...itu menunjukkan bini beliau PANDAI jaga laki woiii...kalau dah kahwin laki kau sekeping je orang akan cakap, "bini tak reti masak ke??"  wahahaha kan dah malu...oppss oppsss saya tiada niat untuk mengata sesiapa...kalau dah genetik kurus kering macam ai ni nak buat macam mana kan...redha je lah...janji fizikal sihat!  ^_^



5.  Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
erm saya setuju 50% je lah dengan statement tu...tapi sebenarnya lelaki hensem ni bukanlah kaki perempuan...dah perempuan² yang suka cari laki hensem...dorang layan je la...laki mana nak tolak layanan perempuan kannNnnNnn...hahahaha~


err saya ni agak materialistik...adakah saya cantik????? tettttttttttt~  =P




6.  Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
Lelaki idaman saya adalah seperti Ally Iskandar...oh serius aku tak sangka boleh pilih beliau...bukan hensem pun...pendek lagi...hahahaha....well beliau lelaki yang hebat...aku sangat kagum dan admire dengan lelaki² hebat...aku nak tahu wanita macam mana pilihan dorang...


Kalau lelaki tu dah hebat, pilihan hati mereka dah tentu seorang yang hebat juga betul?? aku mahu jadi hebat seperti wanita² itu...macam isteri raja muda Perak tu...hebat kut dia dapat tawan hati raja Muda...pehhhh~  ^_^



7.  Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
yes saya sangat berpuas hati kecuali....err kecuali...tang prot tu...!! boleh tak ai mintak 6 pax??!! sekarang cuma ada 1 pax!! dem! =__=



8.  Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
ofkos saya sangat berpuas hati...cuma nak usaha lagi untuk kelihatan seperti model tak bertauliah...boleh gitu?? =P



9.  Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
YES...sangat perlu! especially wanita lah...lelaki kalau boroi tapi poket kembung memang laku je..kehkehkeh~    kalau taknak pasangan kita rosakkan mata dengan kelibat wanita lain, baik kita sendiri ubah penampilan supaya jadi yang terbaik depan matanya...dak encem dah hantar resume nak jadi image consultant peribadi tanpa bayaran lepas kahwin nanti...hohoho....terbaekkk!!  \(^_^)/



10.  Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
erm no komen..saya tak pernah guna sebarang produk kuruskan badan...jadi adalah tak layak untuk menjawab soalan ini...^_^





pfftttt selesai sudah sesi soal jawab...apa jawapan korang pulak??? [klik SINI]   v(^^,)



48 comments:

Ujang9897 said...

pergh..!!!!!!!! yana join segmen bro ben..wahahahhaha

YanaMIB said...

ye ye..sila kagum ai join segmen bro ben =P

Hazrina Erin said...

hahha~kak yana 1st time ke?xpe2 pasni salu2 k..kite pun bru 2x^^

fyna said...

hehehe....br kenal sape tunang ujang nih...
swweeettt orngnye...

Lya Colours said...

haha yana pas kawen ko kene rajin masak la kalo x nanti org komplen laki ko sekeping kang

man yusoef said...

bahaha....okeh...nmpk gayanya kena tunggu kawen baru berisi sikit badan ni...dem!

☀ Izzaty Hedry☀ said...

comel lah tunang ujang neh..!.. auumm...;p

Rafi Nilhan said...

hehe..ade sjer pndapat..saye newbi gi.. :)

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/pantun-blogger-merapu.html

Cikgu CTE said...

hai bakal pengantin...

saya suka jawapan no 4...

Syuhadah Razali said...

cun jugak tunang ujang nie..haha
kasik tambah lagi boroi dia..=)

Golden Rose said...

salam perkenalan....terjah dari blog BA....

Nora Shahaira said...

jawapan yang agak hampeh sikit sikit...tapi..akak suka bangat la yana..ha ha ha...caya la pemerhatian anda

rarapuing said...

rara folow sini ...follower 1001 hehe

ilham_un said...

elly iskandar memang nampak hebat kat dalam tv kan.

Sunah Mohammad said...

tu dia!! memang gadoh!!! hahahaha~

missbby said...

salam kenal :)

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

SOrang nak Ally , sorang nak Heli ..hehe...

Prince Halilintar said...

i like ur comment for no 4..hehe

tapi ingatlah cinta yang hakiki hanya pada Allah.

qasehraihan said...

fuyyoo!!hehe
comel je kamu bedua sbg pasangan..

chekgu Moe said...

nak tau jawapan untuk soalan no 5 yana tu.... meh lawat blog saye pulak...

:) ahaks~

mas saari said...

datang sini baca jawapan anda..

fizikal dan paras rupa nombor 2
yang penting hati!

♥yaya suka embun♥ said...

mmg sesuai gitu :p

FRESH ENTRY :LELAKI VS PEREMPUAN KERANA FIZIKAL?

YanaMIB said...

@mas saari:: boleh kahwin dgn OKU lah mcm tu..hehehe~ =P

diana said...

peghhh!!
ally iskandar tu..
tang mana yang hebat dia tu???
cer ceghite..
hehhehe

~ Miss PIJAOSIX~ said...

nice entry yana....:) suke la ujang kentut tu nanti..Hihii

mynameismy said...

soo suweeeettt..;)

YanaMIB said...

@diana:: tang ketinggian dia kot..hahaha..oh abg ally sila jgn saman sy..guwau guwau jek..ecehh panggil abg skrg..pffttt~ =P

lalink7 said...

woww..tahniah sebab join jugak..hehehehe..kembang bontot abg ben makin ramai org join segmen dia nie..hehehe =))

yanaa...ai stuju dengan semua apa yang u cakap tue..rupa fizikal itu memang sangat perlu!!

Amy Syaquena said...

rajin yana join segmen abg ben..terbaik la jawapan2nya...

AdiaLuze said...

Salam ziarah perkenalan...

Tabik spring dengan jawapan2 yang sgt2 JUJUR ^^v

Salasiah Ammar said...

hahahha...nice2...jom singgah cini plak

http://salsabilahammar.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

anyway, cantik blog awk..;)

Myvitrd said...

wah tang boroi tu memang tak boleh nak cakaplah.. bila dah kawin macam saya je.. part tu memang tak boleh dipisahkan.. sampai cik pn. kata semua abg dah ok.. cuma yg depan tu kena kurang sikit..hehehe

aida4eva said...

wiwittt...:)


jujur lah jwpn :)

nk gak bdn model.hihi

NiSha said...

errmm fikizal mmg penting.. tp kalau yg kita kawin tu normal tp lepas kawin tuhan nak tunjuk.. dia jadi OKU so kene tinggalkn ker.?? sbb tadi ckp x sangup nak jaga OKU..
Pastu ble la jadi isteri kedua Alyy sikandar kn.. hehehehe
jgn marah..

qyqa said...

erk terkedu kejap dgn ally iskandar tuh..
hehehehe

YanaMIB said...

@NiSha:: sbb tu soklan dia mengutamakan..bukan wajibulghunnah..haha..sila fahamkan soalan dan jawapan =)

iqbalhakimi said...

haha..ujang boroi..cik yana..nak datang gak majlis kawen nanti..ujang dah jemput da.. =P

ieda said...

akak x pernah joint layie segment terbaru en ben nie .. huuh bukan x nak ..tapi x der masa nak buat .. sila senyummm yaaaaaaaaaa :)

solo molo said...

kalo hati dah suke, semuanya tak kira dah...

c-tea said...

hahaha...sangat kelakar bace entry korang untuk segmen kali ni...bace ujang punya oke lagi..bace yana punye..mak oi..mencabar ujang betul..hahaha..

░♥si lampu neon♥░ said...

macam orang giler je ko jawab do hahaha lawak giler aku bace hahaha


Jeng3x…
# Buffered Earnings, AirAsiaX New Zealand (India).#
# Gambar Reharsal Konvokesyen IPGM = )#
# Siapa Anwar Hadi ?#
# Buat Duit Dengan Heartbeat, Berbaloi?!#



kalau lelaki aku boroi aku kawen laen bleh? hahaha

d_tieah said...

Uik, Ally Iskandar dah bertunang lah.. Hahahaha.. Dia pilih finalis gadis melayu musim 1st yang aisyah tu..

Entry Terbaru : Warga Tua Dan Bayi Terselamat Dari Gempa Bumi Dan Tsunami, Bukan Maria Ozawa Sahaja!

pRiNCe said...

selamat pengantin baru ye...:)
prince dtg dri blog bro ben..
lau sudi jmputla ke blog prince yg newbiee n buruk nie...

Anati Soki said...

kehehhe... jawpan yang sangat memberangsakngkan minda untuk trus buat anat tanya diri anat pilih bf sebb kepribadian or fizikal.. hehehe.. yes yes.. anat pun sbb fizikal.. wakakakaka... dulu hubby kurus, atlit.. skrg dah muncit... gemok lebeh2. wakaka

Nadia Mashuri said...

hehee..
mmg menarik lah..
=)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

slm singgah dr segmen lelaki vs perempuan fizikal abang ben!! panass!!

wahh..nice entry!! wee!! lain entry lain pendapattt..besh2!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

fasya said...

singgah dr blog bro ben..selame ni bace blog tunang u je..la ni baru berkesempatan singgah blog u..nice~

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Wah 1st erk,-salam perkenalan-

K.Yana, uhhh Ally? euuwww hikhik , Dak Ensem lagi ok & suits K.Yana =D

~Selamat Pengantin Baru in advance~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015