Nov 22, 2010

Tak Habis-habis Kisah Dr. Rozmey

Terus terang aku katakan....aku BUKAN lah peminat dr Rozmey...jadi kepada peminat-peminat beliau serta filem terbaru beliau, 2 Alam, sila jangan baca entry daku ini....walaupun aku takde nak mengkritik beliau, cuma takut la ada yang TERsalah faham  *nampak tak nada fobia di situ?? =_=*


Well siapalah aku nak mengkritik seorang Dr??  dia dah cukup hebat...aku ni kerja pun jadi kuli je...ada hati nak kritik orang...poorraahhh!   gitu kannNnnn~  =P





gambar takde kena mengena...tolonglah jangan percaya background tu...masa ni aku terjah sarang burung layang-layang kat Sabah..lokasi memang di dalam hutan dan keadaan masa ni memang dah maghrib...weehuuu~  >_<





Ada sesiapa yang dah tengok 2 Alam...care to share?? *wink wink*
tengok trailer macam menarik....tapi kat beautifulnara lain pulak kisahnya...jadi kesimpulan yang aku boleh buat, tunggu je lah filem ni keluar tv raya cina nanti, tak pun raya aidilfitri tahun depan, takpun download aja...aci tak?? ngee~ =P    eh korang jangan la ikut style aku...kalau rasa-rasa nak tengok kat wayang pergi je la derrr...ish ish ish~  >_<


Sebenarnya kan, aku nak share video lawak ni dengan korang...dah dua orang blogger upload video ni...aku pun taknak melepas jugakkk! lalalalala~


serius weiii lepas tengok video ni terus tak ingat yang hari ni adalah hari Isnin...ngerti?! =P






Dah tengok??  masih terasa monday blues??
well kalau masih terasa silalah berjumpa dr. Rozmey physiology dengan kadar segera!  EHH?!!  



peace! peace!  v(^_^)



Apa-apa pun aku nak ucapkan good luck to dr. Rozmey dalam mencapai impian beliau itu...confident level macam tu lah yang patut kita contohi...walaupun dak encem sendiri menyampah gilerrrr dengan confident level yang aku ada sekarang ni...bahahaha~   Benda-benda macam ni kita kena fikir positif beb! positif! suka baca komen yang juga positif dari artis lain...klik SINI~ *wink*  ^_^


hei ini TAK bermakna aku minat dengan dr. Rozmey oke!! sekadar berfikiran positif! jauh sekali nak jadi peminat beliau...harap maklong!!



19 comments:

Duniakuabstrak said...

saya percaya dR Yanamib sahaja

dR Rozmey pon kalah

Unknown said...

hahaha.. aku kesian dgn dR rozmey..

lalink7 said...

tak tahu nak cakap ape..
tapi confident level dia terlalu tinggi...kadang2 kita kena fikir..tak semua org suka apa yg kita cakap..kan yana? haihh..

apa2 i love ur jusmate..hahaha

ILA HonEyBuNNy said...

sana sini kisah dr rosmey..huuhu

Fitrah Adnan said...

video x bleyh tahan...

nabilah_2908 said...

rajin tul letak subtitle..kena lak tu..hehe..kreatif tul.. ;)

pasal cite ni..entah la...sy pernh terbaca artikel ni dlm paper..yg mengatakan ramai blogger hasil kerja dr ni...sejauh mana kebenarannya...entah la..hehe..

xpe...tunggu raya tahun depan..keluar la cite ni nnti..huhuhu.... ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
HOME MADE KUIH BAKAR

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

yes... yes.... YES!!.... berukban baru yg akan ada dipasaran.. katanye 4G... TPM yg launch lagi tu.... mesti depa punya kronik nih..... huhuhuhu..

ehh lari tajuk la plak.... huhuhu..

btl tu... yakin kene ada.. tak kalu.. boleh pegi wisma yakin kat jln mesjid india tu.... huhuhuhu

ieda said...

hahhahaha mcm2 kan dia nie ..

ape2 mcm x sabar nka tunggu cite dia nie :)

rAy jR...@...Aliff said...

2 alam...hak3...nk tgk skettt..hak3

Unknown said...

dr romzey ni
terlebih yakin tu..
tak semua orang boleh terpngaruh dengan iklan2 je..
kadang2 kalau kita terlampau yakin sampai nampak belagak ,
boleh buat orang nyampah jugak...

Adam 'Amar said...

tu la yana...dia punya trailer cm best seh! nak pi tgk..tapi takda msa..cm yanam!b ckp..tgu kuar tv jela..hakhakhak...dia kaya tu..sbb tu org kata kat dia..kikikikiki

Unknown said...

takper tunggu kat TV ajer walauapapun kena support org kita tu hehehe

pzy.krol said...

rambut dr romzy yg original tu mahal siot..haha

meo said...

meo support hitler tue...huhuhu

Unknown said...

kesian dr rozmey..semua org dok kutuk dia..haha

Sharinginfoz said...

memang kelakar betul video tu

Along Tapa said...

orang kat malaysia ni dah tak heran dah dengan 2alam..melambak2 boleh jumpa...hehe....

Gorengbaek - Cerita bengong di Muor

Hangit habis dah - Kawasan-kawasan aku mencarik idea...

yanamib said...

@along:: hahahahha tu 2 alam lain tu derrr =P

BENA said...

zra xpaham pe laaaaaaaa ngn dr romzey ni . macam2 . heehehhee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015