Jun 10, 2011

Nama dan Ciri-Ciri



hehe ni maksud pada nama yanamib...
ternampak apps ni kat facebook...
saja la gatal nak try


Kebanyakan karakter² yang disebut tu adalah benar...
errr hanya orang² yang kenal aku je kut tahu mana yang betul mana yang tak...hihi~
kompem dak encem dengki gila dengan aku! hahahaha~


Nak tahu apa ciri-ciri pada nama korang?? >> klik SINI


16 comments:

Amirah Adnan said...

mystic?? hehe

Ujang9897 said...

tak sama lgsung

lalink7 said...

jahat gilerss Ujang..hahhha..dia dengki tuee..

strong? wahh..memang gagah..tp kena makan banyak sikit bg nampak sdikit gagah..hehehe

Finaz Jaafar said...

hihi..apps camni brlambak kt FB..smpy mls nk try

Puteri Iqa Izyan said...

hehe. nk try jugak lah~ =))

MamaEma said...

pakai nama betul atau nama glemer?

mynameismy said...

muahahaha... ujang dengki

diana said...

giler dengki ujang...
wakakaka...

meo said...

byk sgt sifatnye... :p

mas saari said...

heheheeee..ngan bini pun nak dengki ujang tu!

mas saari said...

heheheeee..ngan bini pun nak dengki ujang tu!

qasehraihan said...

ujang dengki..
mlm ni xdpt baru tu..wakakakakaka

EZAN IDMA said...

kalo moody takpe, dak encem leh pujuk. hehe

Rozuan Ismail said...

haha.habislah merajuk ujang.haha

k a k L a m p said...

rajin sunggoh yana men mende2 nih hahah

+_Miss.Jannah_+ said...

Ujang dengki..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015