Jun 18, 2011

1st GA RIENA & IBU



Dah lama gila aku tak join GA or contest kawan²...pffttt~


ni merupakan GA pertama anjuran kak Ida...
err kak Ida tak bagitahu bila tarikh lahir anak dia, Riena ni...
yang pastinya bulan Jun lah kan...
ermm saya rasa birthday Riena 22 Jun lah kak...haha
kenapa saya teka 22 Jun?? sebab birthday ayah saya tarikh tu...ngahahaha~  v(^___^)"


Jum ramai² meriahkan GA pertama kak ida !!
aku nak paksa mereka² ni join...hinssfff~

1)  Yien
2)  Dayana AZ



Good Luck to all!!! ^_^



4 comments:

cik zaa said...

kak yana...jum join ni jugak :

http://epalpai.blogspot.com/2011/06/segmen-domo-mega-kehidupan-duniaku.html

Unknown said...

semoga berjaya yana..:)

Fariehan Ibrahim said...

gud luck!

kalu xnk adiah tu, pass kt sini. =P

kurus said...

thanx & gud luck dear ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015