Jun 12, 2011

Kat KL Patut Ada Signboard Macam ni !!




Siapa selalu pergi Kuantan mesti perasan signboard macam ni...signboard jenis sarkastik dan memerli...hihi bersepah je aku tengok signboard perli-perli ni kat area Kuantan...kasi sentap sikit siapa yang baca tu kan...muahahaha~  contohi lah aku, buang sampah dalam kereta jek...lepas tu dak encem la kutipkan...eh itu lebih mulia dari buang sampah keluar kereta tahu?? bahahahaha  v(^___^)"


Tapi kalau tak sentap-sentap lepas baca signboard macam ni kita bako je kereta deme...kahkahkah~














p/s::  petang ni mahu fly ke Sibu...ada site visit....tinggallah somi kesayangan ku keseorangan di key ell...sobsob...satu malam je aku pergi...sempat la nak berindu-rinduan...lalalala~  =P

31 comments:

mynameismy said...

mak aih sentap abes. klu ade org buang gk tatao la hehe

gi sibu bw blk ole2..:D

juliet. said...

kan best klu letak signboard tu kat satu Malaysia? sume driver sentap nnt..ekekeke :D

Fazlinil Irma said...

lebih baik kalau signboard ni ada dlm setiap keta. lekatkan di belakang kepala seat depan utk anak2 tengok.

then letak kat cermin biar mak ayah nampak.

agak2 kalau tak rasa bersalah jugak. mmg la kena check balik diri.

tak rasa bersalah ke? sy selalu cakap kat diri. nanti kalau kat akhirat sampah2 ni tanya balik kat kita. kenapa buang aku atas bumi Allah. apa saya nak jawab.

sama2 jaga bumi Allah. ;)

EZAN IDMA said...

ibu negeri sye. hehe, dah biasa dah kak kene perli melalui signboard kat kuantan ni. hehe

schaze zainn said...

memang sentap la bg sape yg suke buang sampah tu..hihik

ann dhaniah said...

pergh! terbaik la signboard nie...mesti ade kat 1 malaysia la!! baru la semue sentap! haha

FariehanIbrahim [LBC] said...

kalu sape still buang smph merata jgak dia mmg buta huruf. kahkah =P

mas saari said...

memang ada signboard ni! akak perasan gak masa balik kuantan rumah mak mertua...

setuju kalau kat KL ada signboard camni!

Miss Ran said...

erk cam tak sesuai lak tulis gtu

cm memalukan negara je hehe

pendapat

aDisH.sHidA said...

PERNAH TERSEPIT JARI DI TINGKAP GARA2 NAK BUANG SAMPAH DR KERETA...PERTAMA DAN TERAKHIR WAT KEJE MACAM TU...

WAH G SIBU BEST NYER....EGTKAN TD G HONEYMOON RUPA2NYA SITE VISIT...ALOLOLO KECIAN UJANG TIDO SORANG2

Cik Asma BLuppy said...

kite bakor je..hehe

eyjalukman said...

haha mmg sentap tuh .
lau tk sentap tk tahu lah . hahaha

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahaha~lawak giler, memang sentap la sapa yg baca,.kelakar,.

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahaha~lawak giler, memang sentap la sapa yg baca,.kelakar,.

Ct Arina said...

haha..1st time nampak!

pena rozie said...

Patut semua negeri kene ade signboard mcm ni....

qasehraihan said...

uiiiii...mmg patut ada a kat KL ni..pedas gila sign board tuu...haha

SALINA said...

memang kat kuantan pon signboard mcm ni...

ade lg 1 signboard tu lg la teruk

"tolonglah ke kiri jika kenderaan anda berat"

tu sume signboard dr area gambang sampai la ke bandar kuantan...haha

aizamia3 said...

memang patut ada pun signboard macam ni..

psstt: macam tau2 je.. ai pun baru lalu dan perasankan signboard tu tadi.. nak snap tak sempat.. hikhikhik..

diana said...

nanti balik mesti malu2 nak jumpa somi....:)

ain.alias said...

kerinduan la dengan incik suami ni! hehehe

PHIRDOTE said...

Woa.tak tau pulak ada signboard mcm ni dkt sana.nice one

HonEyBuNNy said...

hehe...bagus la ada signboard macam neh....

biar terasa sikit sapa yang suka buang sampah merata2...ehheh

Mr feckry said...

mana lu jumpa ha

Syafiq Rosli said...

skong..mmg patut ade signboard cm ni..

Annyssophellia said...

bio sume jd pembersih kan....disiplin skit....

DuniakuAbstrak said...

kau buang sampah dalam keta? (--")

sediakan la bekas plastik senah oi

Miz Novexx said...

memang banyak kot signboard ni kat kuantan, masa mula2 tengok agak terkejut jugak sebab gayanye memerli tapi itulah orang kita cakap lembut tak layan baik kita perli jer

Isteri Encek Bard said...

yabetol kl patut ada sign nie

msredcheesecake said...

cik yana,
kalau ade signboard cengini, berkesan ke?manusia ni kan degil...

liyana said...

heheh mmg sentap habis la signboard gini.. wakaka...

mmg patut ade kt sume negeri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015