Jun 4, 2011

Budak Makan Ice Cream Macam Kucing




haha serius comel tengok budak ni makan ice cream...
bersungguh-sungguh dia tenyeh mulut dia kat ice cream tu tau...ngee~
ni anak sedara aku...apa tah nama dia...haha~
ramai nau anak saudara...jarang jumpa pulak tu...
tak boleh nak ingat semua nama...isk isk~  =.=


Sejak ada dslr ni memang banyak gila gambar aku amek...
setiap benda yang aku suka tengok, mesti nak amek gambar...
tapi takde la skill mana pun...
saja suka-suka untuk simpanan sendiri  ^_^


Anak aku sok mesti comel cenggini kan kannn?? muehehehe~
tak sabar nak ada "isi"  (^^,)


17 comments:

i'm ezza haniza said...

harap2 ber"isi"..hahaha

Rozuan Ismail said...

wah!dah ada DSLR ke?huhu.bestnya =)

Cik Asma BLuppy said...

naluri tu da ade tu.
semoga cepat dikurniakan anak^^

k a k L a m p said...

klu nak de isi.. kene usaha lebeyy la ..hahahaha

vampire's lovex said...

nak anak lettew..hihi

HonEyBuNNy said...

ehem3....

xlama lagi la tu berisi....hehhe

MisSz Laila said...

budak mkn aiskrim=comey
kucing mkn aiskrim??haha

::p0t pEt iLa:: said...

nanti ade la tu isi :)

diana said...

nak anak???
kena rajin la..
heheh

EZAN IDMA said...

mudahan2 murah rzeki akak cept dpt anak :)

mynameismy said...

kalau xsabar kena usaha selalu..;D

mOoN said...

sama la yunk...x sabar nak ada 'isi'...huhuhu

eyjalukman said...

alahai budak2 comel ;)

msredcheesecake said...

CIK YANA,
NAK TAU ANAKNYE COMEY GINI KETAK BILA MAKAN ESKEM KENA TENGOK MAMA DIA MAKAN ESKEM CAM NE DULU...HHEEE

aizamia3 said...

amin.. moga dengan usaha gigih akan membuahkan hasil.. yeeha..;)

Finaz Jaafar said...

tak sabar nak dengar berita akak ber'isi' hihihi

liyana said...

x lame lg ade la tu isi. x sbr nye nk dgr ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015