Jun 17, 2011

Mutiara Kata (Part 6)



Mengkritik itu sendiri adalah satu kesalahan 
yang lebih besar dari apa yang dikritik. 
Kerana adalah amat mudah untuk mengkritik 

dari membetulkannya.










p/s:: Sejak kahwin belum pernah lagi drive kereta sendiri...tiba² hari ni datang opis drive sendiri daaa...nasib skill masih mantap...haha~  (^^,)


11 comments:

halila Ibrahim said...

akak tak suka kritik orang ,,, pasal rasa diri akak tak layak nak kritik2 orang TAPI akak boleh terima kalau orang kritik akak...

Isteri Encek Bard said...

IEB pun sama tak pandai nak kritik orang nie... tapi sangat menerima kritikan dengan hati terbuka Insya Allah

CassiaSiamea said...

nk kritik boleh..
tp sendiri kena la betul dl..

mynameismy said...

harini xsmpt bertazkirahhh bizi yuuuu

Rozuan Ismail said...

nak cari kesalahan org sgt mudah ye.tapi nak terima apa org kritik kita sgt sakit hati.

lalink7 said...

uishh..susah juga yeaa..

hehehe..bgus la mantap..knape baru harini drive? sblum nie sape jd driver nyee? hehehe

nabilah_2908 said...

hmm..betul juga tu....

1 jari menunding ke arah org...jari2 yg lain menunding ke arah kita semula.. :)

nape hari ni kena drive sendiri..? :)

EZAN IDMA said...

sebelum kritik org, kritik dri sndiri dlu. itu lebih baik :) hye sis :)

msredcheesecake said...

CIK YANA,
NAK KRITIK PUN BIARLAH BERADAB...YE TAK?

DRIVING SKILL ADALAH SKILL YG TAK KAN HILANG WALAU DAH LAMA TAK PAKAI...HHEEE

mas saari said...

betul tu...
sesetengah orang tau mengkritik je tapi tak boleh terima kritikan!

eyjalukman said...

tk suka kritik org sbb tahu diri tk smpurna mana ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015