Dec 9, 2010

s.e.l.s.e.m.a Penyebab Suara S.E.K.S.I


 Cuba bayangkan aku bercakap dengan korang...wallaweyyy serius sengau suara...hohoho...Semalam memang agak tenat keadaanku...ecehhh alasan malas datang opis gitu lerrr...kui³...=P




Macam gini la rupa aku kat opis semalam...bakul sampah penuh dengan tisu...hasil hembusan hingus sahaja...euwww~  habis lah colleague² aku yang lain bakal dijangkiti virus malas...jum ramai² amek MC!! weehuu~   pening kepala bos tengok opis kosong...=P


Letih oke bila virus selsema menyerang....dah lamaaaaaaa tak sakit..sekali dapat penyakit..HAH! hambek kaooo...lembik satu badan! dem! >_<


Lepas balik kerja semalam terus landing atas katil yang empuk dan selesa...pukul 10pm terjaga sebab lapar..nasib mak buat nasi goreng...lepas makan, terus telan ubat selsema yang kecil molek....rupa je kecil, tapi kuasanya...perghh....mampu melemahkan seluruh sistem dalam tubuh badan lalu tidak sedarkan diri selama banyak jam! pifftt~  *sambil meniup tudung yang mulai kendur di bahagian dahi*



 
kan dah cakap badan jadi lemah...kat tepi taman pun boleh landing...ish ish ish anak sapa lah niiiiiii~   kepada ibu bapa kanak-kanak di atas, tolonglah tuntut anak anda secepat mungkin! kasihan mereka keletihan dan kesakitan.....lalalalalalala~



"Anggaplah penyakit itu sebagai penghapus dosa-dosa kecil"  =_=

InsyaAllah


Hari ni keadaan bertambah baik...tapi makin lama duduk dalam air cond kat opis ni, mukus dalam hidung kembali cair dan annoyed orang sekelilingku...hehh~  =_=



Tolonglah doakan kesihatanku kembali pulih supaya aku kembali cergas berjalan² ke blog orang dan membuat kerja...sob sob~ 


Ku doakan kamu-kamu semua sihat-sihat aja ye...

sila jangan main hujan!  v(^^,)



28 comments:

Un Phat Lee said...

cube lu tarik nafas dalam2....
haa....lu dah sedut pun hingus tu.cantek...tak perlu lagi tisu.he he he

Syafiq Rosli said...

me too..got flu..huhu..seksi kah?..:)

Mr feckry said...

lu ke yang tido tu, majlis bandaraya hangkut baru tau

CGG said...

tak shuke selsema..:(

lalink7 said...

smoga sihat yana..
best kadangkala jd budak hingusan..heheeh..saya 2minggu lepas..hehe

Ujang9897 said...

sedut jer hingus tue..baru sedap telan hingus..hee

dodonut said...

aiya!!!sapa la yg zalim pi amik gmbar tu?
(padahal aku le yg punya angkara)
lps ni bwk bantal tilam ye..baru syok!!

HonEyBuNNy said...

buh lagi>???ala...ciannya....makan ubat tau..

y@n@ M!B said...

@Un Phat Lee:: aku tau ko mmg biasa amalkn mcm tu..muehehe~ =P




@Syafiq Rosli:: bkn flu tu yg seksi..tp sore time flu..auww~ =P




@Mr feckry :: aah aku lerr yg tido tu..kekeke~




@CGG:: same lerr..sob sob T__T




@lalink:: thanks dear...huh best ke?? ouh x shuke! sakit woo idung..tsk~ T__T




@ujanggemok:: tau la yu biasa buat derr..kui² =P




@dodonut:: tu lah siapa lah manusia kejam itu..huhu~




@ila:: worait..mmg kena mkn ubt..^_^

Liana Ryan said...

sore throat make my voice rock.. boleh ganti amy search

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

seksi lebih bagus dr sengau:) haha slaam ziarah dlm hujan sis!

nabilah_2908 said...

kesian Yana...pergi la ambil MC... :)

get well soon Yana...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NASI GORENG AYAM

diana said...

yana..
akak hari tu pun selsema jugak..
teruk jugak la..
tapi suami akak beli ubat batuk nama ''pseudorine syrup''.
minum sekali sekali je sebelum tidur.
bangun pagi terus ok..

Fitrah Adnan said...

saya suka main ujan..best...hahahaha...get well soon

JULYA said...

get well soon sis
suke gak bile seseme n sakit tekak
sebab bile nyanyi suare prasan macam Ella
hehe

y@n@ M!B said...

@Liana Ryan:: yeah btol²..jum pi karok skrg! =P




@FIFIEY LYCHEE MARATION:: haha so true =)




@nabilah_2908:: malas gi klinik..haha tah pape kn =P thanks dear!




@kak diana:: oo yeah?boleh cari ubt tu nnt..thanks sis!




@Fitrah Adnan:: yup mmg best! just pastikn pas men ujan mandi basuh rambut..hehe~




@julya:: thanks babe! tp ssh nak ckp..sbb mcm rock-rock-sengau..adeh~

zuar said...

siapakah org yg tidur di sebelah anda itu?hahaha

cane pv opis hrtu?dh ok ke blm

Amy Syaquena said...

As'salam..

amy pun x suke selsema , makan ubat tau semoga cepat sembuh

cha said...

get well soon dear. i pn kondisi tak ok skrg :((

dotblogspotdotkom said...

moga kamu cepat sembuh yee... blh le kita berdating...

ehh silap.... huhuhuuh

echah mashuri said...

echah pun skrg soksehsokseh..heee...cpt2 sihat ye dear...:)

Sharinginfoz said...

betul tu sebagai penghapus dosa

kerangRebus said...

aik?yeke siap landing kat taman ha?kronik tol sesema kamu eh...xsuke sesema..iskh2 -_-

syirakhalid said...

sy pun tgh selesema ni...siap dengan batuk lagi. pakej huhu.

Rara Farah said...

makan ubat sis...cepat smbuh...
suke kot sore org demam...hehe..seksi auwwww....

niesz said...

tp kak, org kate kalau suare br bngun tdo pon sexy gak..ehe..

mie said...

ada hikmahnya tu..
heheheee

E.d.Y said...

xsuka selesema

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015