Aug 8, 2011

Menu Berbuka Hari Ini #1

 Char Kuey Teow...tak tahu siapa owner asal gambar ni O__o'


Semalam mak and adik aku berbuka char kuey teow..tiba² hari ni aku lak duk mengidam char kuey teow...grrr~  kalau kat Bangi ni aku lebih suka char kuey teow Pulau Mutiara...aku pergi bazar kat seksyen 8, belakang PKNS tu...dan aku suka yang sorang akak tu je masak...Pulau Mutiara ni banyak outlet, tempat lain aku rasa tak sedap masakannya...aku suka yang akak tu jugak masak...hahahaha dasat! dasat! ^__^




Biasa kalau makan char kuey teow mesti sekali dengan ayam percik...kalau makan char kuey teow semata bukan kenyang pun..kang tengah malam mesti kebulur *dasar prot gajah memang macam ni..hahaha~*  errr aku tak pasti ayam percik mana yang sedap...tengok je lah nanti...agak² mata ni tertarik dengan rupa ayam, kuahnya, peniaganya...kalau puas hati aku beli je  =)


Aku suka tengok peniaga² yang hyper...bising...baru meriah! daripada pasifffffffff mengharap je orang datang kedai memang idak la aku singgah! muahahaha~


Selamat berbuka!! v(^__^)





Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

15 comments:

Fazleyatul Aini said...

hampeh kau yana. aku dah jadi craving tgk char kuey tiow. arghhh

perut.. berhenti lah berbunyi yeee

Ibu Muda 30series said...

So...hari ni gantung kuali lah ye...hehe

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

adoiiii sodap ehhhh

aamalinaazman said...

hayooo
due2 peveret..
ish2..
same dgn akak yana nih!
heheh

selmat berbuke akak!

Mrs Nurul said...

yana.. i suke sgt makan char kuew teow..kalau mahal sedap takpe...tapi pernah experience mahal tapi tak sedap..geram giler laa..menci woo

Unknown said...

char kue teow sgt sedp kak yana

ezza haniza said...

woww..mengidam dah!

Unknown said...

owhhhhhh CKT!!! my feveret!!!! CKT ni kalau tak kena masaknye xlayan kan... kalau kena tuh pergh!!!! mabeles!!!

Unknown said...

idea yg bagus bosan nasi jer...

Unknown said...

nak makan char kuey teow best mai la ke penang..
belambak2 kedai makan char kuey teow.
kebanyakan nya sedap..:)

CikPuanWanda said...

Kak Yana- Bazar ramdan kat PKNS tu panjang kan?? dah pergi bazar ramdan kat seksyen 1??time stdy dulu g sna je selalu

aDisH.sHidA said...

alamak dah lama x makan ckt pulau mutiara nie...dulu setiap minggu dok beli kat psr malam bbb shell tu

BeloG MTT said...

Errr terliur.. :D

Izzati Liyana Sabri said...

ahh.kecur air liur. saya mengidam jugak ni. mengidam nak makan char kuey teow. meleleh da ni air liur. lagi 4 jam nak buke. saba2.

Isteri Encek Bard said...

waaaa yana terliur tengok cha kue tiaw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015