Aug 20, 2011

Berbuka at Kuala Lumpur International Hotel Bersama Muzik.fm


Malam tadi kami laki bini dapat invitation dari Muzik.fm...macam mana kami di invite dan kenapa?? haaa tu korang kena tanya laki aku....dia pendengar setia Muzik.fm...^__^





Ekceli tahun lepas pun kitorang dapat invitation jugak [baca SINI]...dan aku rasa setiap tahun Muzik.fm akan meraikan kanak-kanak samada yatim atau dari mana-mana yayasan...=)




Aturcara majlis...


kitorang sampai awal...pukul 6.30pm macam tu...Muzik.fm sewa Banquet Hall khas untuk majlis dorang je...kira tak campur la dengan guests KLIH yang lain.... =)




appetizer disediakan di setiap meja...




heavy meal, Nasi Beriani....ada 4-5 jenis lauk disediakan...ayam masak kari, daging kari (rasanya), ikan patin masak tempoyak dan arca buah...




rojak buah...aku kureng minat rasa kuah dia...macam kurang kick! =)




mihun sup yang mabelesss! sebab sambal dia sangat pedas! perghh memang layannnnn~  ^__^




ada juga persembahan dari artis-artis...gambar bawah, dari kiri:: Yazid, Azura (artis baru), Nubhan dan Hafiz...suara Hafiz memang terbaekkkk! logik la dia pernah menang vokal terbaik masa juara lagu tahun bila tah...haha~  ^__^




bersama DJ Lynn Zainol...weh dia ni makcik aku daaaaaa~  aku baru tahu makcik aku ni DJ Muzik.fm....dengggg! dah lama kottt tak jumpa acik Lynn *wahhh hilang glemer aku panggil dia acik...muahahaha~*  last kitorang jumpa masa dia datang kenduri kahwin belah aku 30 April hari tu....dah rasa macam jejak kasih pulak semalam...haha~  nice to meet you again acik! bila-bila nak datang rumah nanti yana roger eh...^___^



Majlis habis around 10pm...lepas tu kitorang singgah Jalan TAR...gigih kaooo terjah jugak jalan TAR tu kan...haha takde beli apa pun...oh aku beli tudung je sehelai...sebenarnya saja nak lepas hajat jalan-jalan kat jalan TAR...hahaha~  =P


Since aku pergi ni under Muzik.fm, segala menu dan lokasi berbuka adalah tidak sama dengan guests-guests lain di KLIH...so kalau korang nak tahu menu sebenar yang ada di KLIH dan harga buffet, in case korang teringin nak pergi sana kan, korang boleh baca blog member aku [klik SINI] memang detail lah dia cerita..(^^,)


Malam ni berbuka luar lagi...kat Wisma CNi, Shah Alam pulak...tak kisah berbuka jauh-jauh...yang penting free..ngee~  selamat berbuka uolss! ^___^






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

22 comments:

laskar pelangi said...

wahhhh! suka benor makan free..=D

Ujang9897 said...

asal muka gua mcm MAWI...

world !!!

mas saari said...

murahnya rezeki ibu mengandung ni!

enjoy your meal tonight ok..

Seha's Residence said...

hahahahahahahahahaahhahahahahaha :D
tau takpe :D
cucu ujang sebjik cam mawi dlm gambo tuh :D
cucu yana sgt cumel :D

Fariehan Ibrahim said...

pffttt! untung lar dpt jmputan dri radio.. ;p

Unknown said...

untung yana..
mengandung pun boleh jalan2 dan makan2..
hahahah..
alhamdulillah...
tak de mabuk2 dan pening2...

Liyana said...

wah...untunglaaa... hihi

Ammar said...

Cedapnya makanan..huhuhuhu

aamalinaazman said...

weeee
ni otal kat kg baru tu kan?
hehehehe
bes2 =]

Dkna Abza said...

hahaaa..betul tu..janji free :D

hazman aka species1980 said...

hurmmm...sekali auntie ko DJ yekk....lepas nie kalau ade event MUZIK.FM ajak aku sekali tau....keh3x..

Liza @ Adzriel AB said...

jalan selagi berdua... makin kembang rambut hafeez.

Anati Soki said...

nih mesti ujang rajin join contest2 muzik fm nih.. hehehehehe

msredcheesecake said...

Best jadi femes ni...byk dpt buka free....ngeee....nak jeles ke tak nak ni...

Cik Puan Kocik said...

jimat duit dapat makan preee...hehehe

Yana Yassin said...

wah,.. best makan free,.. nampak yana ngan ujang sedondon lah sabtu kat uptown kajang,.. kemana kah???

*uptown ke downtown eh

Unknown said...

oke dah bace kat belog ujang so tgk gambar je..;D

*jeles!

Unknown said...

gitulaaaa dapat buka free je..haha

eh mkcik akk pn retis ! fuhyooo

aizamia3 said...

best2.. ;)

aizamia3 said...

kalau dapat free ai sukeeeee...

Ibu Muda 30series said...

bestnyaaa ada jemputan manjang...

♥ Nana BamBam ♥ said...

syiok tu dapat makan free

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015