Apr 19, 2011

Nuffnang Premier Screening | The Roommate


Yeayy semalam berjaya tengok The Roommate tajaan pakcik Nuffnang!! erm ramai yang tanya aku macam mana aku selalu menang tiket pakcik Nuff...sila baca entry INI oke! susah payah ai taip tau...pheww~ *lap lap peluh kat dahi*




~macam biasa lah bila nak collect tiket tu, Nuffnang akan bagi pin macam ni sekali...sekarang aku dah ada 3 pin Nuff...weehuu~  ^_^



Cerita ni mengisahkan seorang pelajar universiti yang malang sebab berjumpa dengan seorang roommate psiko...hehh nasib baik aku dah habis study...aku rasa kalau student tengok cerita ni kompem fobia nak tengok muka roommate masing²...bahahaha~  =P




 Gadis kelab




 Part suspen bermula~





 macam lesbian, tapi sebenarnya BUKAN! grrr~





 scene kegemaran dak encem...dem! (-_-")





gadis psiko....serius mental minah ni~




Overall aku bagi 4/5...ending menarik...tapi macam cerita tak habis...still ada persoalan macam apa jadi dengan famili kawan dia tu?? apa cerita kawan² lama si psiko tu?? well tu cuma pendapat ai je lah ye...


Wahai cik My, ai jujur tau review nih...ai memang takut pun...tengok cerita ni pun main tutup² muka jugakkkk...ngee~   Diana je steady...ecewahhh...padahal aku nampak ko pun tutup muka jugak dengan tangan...kan kannnn...?? dak encem pun sama...puihhh~  +_+


eh ni BUKAN cerita hantu ye kawan²...ini merupakan cerita orang² mental dan psiko dan gila...noktah!


v(^^,)


21 comments:

yatie's EPISODE said...

haha. nak tengok lah cerita nih nanti! hakhak

Unknown said...

hahah.;P oke! citer ni tgk pun mcm menarik... nk tgk nnti (owh bile plak ade mase pasni grr)

tak sabar nye nk kawen! **err terlebey sudahhh...

Diana said...

Mase bile la plak aku tutup muke ngn tgn.. ishh3x.. mesti ko nak cover ko takot kan? hihi.. Jgn riso sbb aku usha org depan dan kiri pon same. Org belakng jer aku xleh usha2. hihihi

Lina said...

emmm entah bile lar bole join utk dpt tiket free ni sbb tiket tu utk panggung kat kl je kan

Cik Pulau said...

ahahaha..cik pulau bagi 2 1/2 je..kih3,,
minah tu mmg psiko..
wakaka.demnn!!

Anonymous said...

cambest je citer nih...buleh gi usha tengok ni

Anati Soki said...

wuuu.. best.. nk jgk dpt tiket free.. :(

ILA HonEyBuNNy said...

nak tengok la cerita orang2 mental dan psiko neh....macam best ja...;-)

Fazleyatul Aini said...

ok tgu dvd kuar. hihihi

Dayana Z said...

dayana ad msuk gak kak yana, tapi tade berita pun dr nuffnang, ta dpt la ea? :P sobsob

Ujang9897 said...

budak2 jgn tgk cita ni..

ada adegan romen2..cium2..

miss nina said...

takde feel lagi nak tgk cter ni

Unknown said...

tu boipren dia??
ensem..:p

AngahSayang2314 said...

apa pun yana tunggu jer cd hehehe

Misz-ella said...

kc pun dpt invitation,,,tp bkn dr nuff .. kwn ajak. tp kc tak gi sbb serammmmm. kc pantang tgk cite suspen dn seram .. buat jantungku dag .. dig .. dug dgn laju. hihi ..

nabilah_2908 said...

best lah...selalu dpt tiket free... ;)

apa jadi dgn perempuan psycho tu...dia cuba bunuh roomate dia ke...?

yanamib said...

@nabilah:: bkn bunuh, tp mengambil berat yg TERlampau =)

lalink7 said...

wahh menarikk..mesti tonton citer niee..bestnyee sume skang dpt free je ekk..hehehhe

Azwa Mohamad said...

pergh, psycho nih takleh tengok 2x.... tapi my rumet tak macam tuh, kehkehkeh....
saya lagi suka nengok Leighton Meester dalam Gossip Girl ;)

no name said...

nak jugak tiket free~best kan cite ni~^^

Faa Maryanne said...

wahh, citer ni macam best jeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015