Apr 18, 2011

Aktiviti Malam Ini~




Aku menang 2 tiket dari Nuffnang untuk tengok cerita The Roommate...dak encem pun menang 2 tiket yang serupa...pheww~


Kitorang bagi lagi 2 tiket tu kat Diana...ehehh...tapi beliau datang sorang la pulokkk...tiada peneman..ecehhh..ada sesiapa sudi jadi pacar beliau malam ni?? kitorang akan sampai kat One Utama pukul 8pm kurang lebih....


See you there!!  *wink wink*  v(^^,)



14 comments:

yatie's EPISODE said...

best betol. grr! yati tak dapat ponggg. huwaa. T_T

Cik Azizah said...

tahniah kak yana! rezeki kahwin tu..tapi mcamane nak dapat...huhuhu

mOoN said...

darah manis...x blh kuar malam...babap kang...ngee~

lea said...

wah...pakej dating ditaja oleh nuffnang

eyjalukman said...

wahhh , bestnye !
kak yana slalu dpt tiket wayang dr nuffnag , cmna dpt ? huhu

HonEyBuNNy said...

wah bestnya....nak ikot jugak..hehe

Nadia Mashuri said...

nak juga..
nak juga..
hehee..

mynameismy said...

pergh!
tiap2 minggu menang! menci!
tlg review dgn jujur ye nanti! tamao jadi macam scream 4...grrr

http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/04/menjerit-4-tak-jerit-punnnnn.html

POSH76 said...

bessnyer dapat tiket free..nak itut hehe

POSH76 said...

bessnyer dapat tiket free..nak itut hehe

Ct Arina said...

congrats yana!

AngahSayang2314 said...

nak sangat joint tapi gugurl tak tahu nak campak mano??? hehehe

lalink7 said...

jelesnyee..wahh

Hazrina Erin said...

rezeki org nak kawen eyh~dua2 dpt free ni..tak aci!:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015