Apr 20, 2011

Cik Yana as in Aunty Yana =P


Jumaat lepas, 15 April jam 11pm lebih sikit, lahirlah seorang hamba Allah yang sangat comel...Aisya Syakira nama diberi... congratz Kak D and Yayie...patutnya due 2 Mei nanti..tapi awal 2 minggu pulak dia keluar...nak tolong mama dia masak kut...tu keluar awal...kehkehkeh~  =P






Aisya is the first baby for Kak D and Yayie...dorang nikah 30 April 2010...aku nikah 29 April 2011....parents aku pulak nikah 14 April 1985...birthday adik aku and makcik aku juga pada bulan April...so does Aisya....well kitorang memang suka bulan April...so kepada kazen-kazen yang lain, sila menikah bulan April jugak ye...weehuu~  v(^___^)"





Subhanallah...comel gilaaaaaaaa Aisyaaaaaaa!! pheww...suka sangat dapat pegang Aisya...lembut je..hiks...bau baby adalah sangat wangiiiiiii..suka! suka!  ^_^



Aisya juga merupakan cucu pertama dalam keluarga belah mak aku....kira anak sedara aku yang pertama lah ni...cousin² belah ayah aku pun belum ada yang kahwin lagi...aku ni laaa cousin yang pertama nak kahwin...dah gatal kan...kena lah kahwin cepat!!  =P





parents Aisya Syakira, Yayie and kak D....my beloved cousins! muka Aisya ikut muka bapaknya yang semakin hari semakin gumux! teman bini makan katanya...puihhh~  yelah tu  =__=



Nanti bila Aisya dah besar nak suruh dia panggil aku cik Yana or aunty Yana?? kita mesti nak forever young dan moden kan...bahaha~   Mak aku pun excited dapat cucu sedara...maknanya aku kena honeymoon cepat² la yeh...?? KAH KAH KAH KAH~   kita nak honeymoon kat mana ni dak encem?? takkan kat rumah jew?? grrr~


Korang pun mesti excited kan dapat anak buah/anak sedara?? hihi~  ^_^


29 comments:

SUHAIDA said...

su kawen jer,,trus dapat 11 orang anak sedara..huhu

Isteri Encek Bard said...

hhihihi comelnyer dier

Unknown said...

maknenye yu kena cpt2 timang baby! ho yeh ho yeh...

comel!!!^_^ baby yang comel bukan yaan hoke..;P

tgk sini nnti --> http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/04/my-kantoi-ada-hubungan-dgn-ujang.html

Mahirararara said...

mula2 aunty yana , lepas ni MAMA Yana dgn PAPA Ujang hikhik !

Anati Soki said...

alolololo..comeyh2. heeee... pasni turn yana plak la... hehehe

Fazleyatul Aini said...

aku suka pegang kaki baby. geram rasa nak gigit je. hahaha

Unknown said...

alahai tomeinyer pipi dia bam2 tahniah yer jadi auntie...hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

alo2....kiutnya dia..

pada cik yana...cepat2...jgn lambat2...hohohohohoho....

aliarosli said...

comellllllllllnye

suke baby

Unknown said...

bila dia mengeliat nampak comel je..
akak suka baby ngeliat..:p

Tasha said...

alahai comelnya....tenang sangat hati tgk udak kecik ni kan~

Liza @ Adzriel AB said...

next year moga jadi mommy yana pulak. aminnn. geram tul ngan baby ni..cuteee

Prince Halilintar said...

prince dah ade 2 org ank buah..hehe

pasni yana la plak dpt ank sendiri..insyaallah..hehe

Aina Rahman said...

woaaa...beliau sangat comel dan gebusss. eeeii..geram! tgk² anak orang je dulu, anak sendiri xmau kuar lagik..ayoyoo~

yatie's EPISODE said...

hekhek. pggil nek yana lah. nak tak?? :p

Ct Arina said...

alahai kiut je! ehem! anak ngan ujang nnt nak bg name ape? ahaks ;D

lalink7 said...

wahhh Yana...bestnyee dapat sorang anak buah dah ekk? hehehe..girl pulak tue..husz sukee girl..

cepat2 la dpt anak yana..kene produktif..husz menyusul nnt..hahahahha

ILA HonEyBuNNy said...

aunty yana.....

teringat kanda ada nak buah..pgl ila aunty ila..auwww..terasa tue lak..hehe

Duniakuabstrak said...

cet forever young...

cepat sikit proses baby lepas tu tepek gambar dia kat blog kau ni..

aku tunggu saat itu..ngehehehe

nabilah_2908 said...

hehehe....xpe..xpe...lepas ni turn Yana lak...:)

Unknown said...

alolololo comel nyaa =)

Anim Azhari said...

lepas ni sis yana pulak yg jd mama :p ~lalalala~ hahaha

Dayana Z said...

awww comelnyeee baby :)! kak yana cpt2 la ad baby hehe :D

Tieah Madian said...

Aku punya birthday pun bulan April.. Hehehe.. 29 April kakak aku punya birthday plak.. Ngee :)

Entry Terbaru : Happy Birthday ; Tiket Free Untuk Blogger

Ujang9897 said...

honey moon dkt rumah jer..pasang airkon paling sejuk

.::TAIKO ::. said...

somel giler...
cpt la tgu baby kak yana ngn ujang jang jang lak....

mrs kayrul said...

tahniah aunty yana....takper...taun depan dapat la baby sendiri tue....

Liyana said...

comel nye, nmpk berat tu pipi tu.. :D

thn depan ank korang pun ade blog.. hehehe :D

Qila Adol said...

wah..best2..thniah..nama dia dekat2 same ngn anak Qila..aishah syaqila..ehehe..pon cucu mak yg pertama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015