Apr 28, 2011

Jemputan Walimatul Urus YanaMIB

~klik gambar untuk lebih jelas~


Dengan ini saya, YANAMIB ingin menjemput rakan² yang jauh dan dekat ke Majlis Perkahwinan Saya dan Ujang9897


Pada : 30/4/2011


Lokasi :Dewan Pusat Latihan Perindustrian dan Pemulihan (PLPP) Bangi, Jalan Sungai Merab, 43000 Kajang, Selangor.






comel kan bunting ni...?? hihi~  =P











p/s::  malam ni kutepek inai tebal² di jari jemari ku...yeayy~  ^_^


45 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

tahniah yana..
sis doakan yana & ujang bahagia hingga keakhirnya...smga majlis berjalan dgn lancar..aminnnn ;)

kalau dia kentut kuat sgt..piat je dik ;)

mizzkechique said...

tahniah.. selamat pengantin baru utk yana ♥ ujang.. semoga kekal hingga akhir hayat...

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Tahniah sis yana .. semoga kekal dunia akhirat ♥ amin~

MamaEma said...

SELAMAT PENGANTIN BARU....

INSYAALLAH akak sampai kenduri ujang...kan pergi dua2 cam tamak haloba pulak...hehehehe....

FariehanIbrahim [LBC] said...

wahhh! tu diaa..
esk, lusa dh nk jdi bini org..hahaa
smoga kekal n hepi together-gather sys! ^_^v

HonEyBuNNy said...

wah2...

debaran semakin tiba...

tahniah cik yana...

kalau ila ada dekat Kl..komfom pegi da tau...uwawaw

iLa suHaiLa said...

horay! horay! horay!
selamat..pengantin baru..semoga..berbahagia..*dlm nyanyi..hehe

Miza Yusof said...

TAHNIAH :)
SELAMAT PENGANTIN BARU :)

cik Ida said...

TAHNIAH..selamat pengantin baru ye YANA.. semoga rumahtangga kelak bahagia hingga ke akhirnya. sakinah mawaddah warahma.. ^_^


barakkalah!

^^nu[dd]yra^^ said...

TAHNIAH !
selamat pengantin baru yana n ujang =)

ekin mahmud said...

wau...kejap je masa berlalu kan
tahniah...semoga perkahwinan yana berjalan dengan lancar...good luck okehh...hehehe

marish sha said...

tahniah , tak sabar nak tengok awak2 sabtu ni .

Kereta sha kosong lagi , ada sape nak pergi sama2 tak ?

EYQASARA said...

waaa.. comel giler kad kawin tu.. ;) pink lagi! hihihi... semoga yana ngan ujang kekal hingga akhir hayat n bahagia smpai syurga insyaAllah... ;)

wanda arry said...

hmm..wanda taw tempat tu..tp xleh pegi la..da alek penang ni..tempek bnyk3 taw inai tu

Sunah Mohammad said...

wahhhhhh~ seronoknye akak~ moga dipermudahkan tau urusan!

Cinoi said...

Congratss in advance

yna fazlyna said...

tahnia ye... huhu. semoga bahgia dengan encik ujang tu ye..tak pat datang lah. and jangan lupa cepat2 masukkan pic sanding korang ti ye...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

tahniah yerk sis... jangan gabra ek malam pertama :)

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

comey jer...mcm kawin pondok2...dua2 nampak comey...tp, ujang comey sikit...yana comey banyak...

semoga semuanya berjalan lancar spt yg dirancang yer dik...

p/s: utk ujang mlm tu nti jgn buat hal yer...nak kentut cover sikit...malu wei...

aDisH.sHidA said...

TAHNIAH....arini adalaha hari terakhir yana dan ujang berstatus bujang...esok dah yana dah jadi PUAN hehehe...apa pun selamat pengantin baru..semoga bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat

yatie's EPISODE said...

TAHNIAHHHH!!! nak kawen jugak lahhh! hekhek

syafie said...

mula2 nak ucap selamat penantin baru,lagi 2 hari tu...amacam berdebar tak? dlm hidup kita ni kena sentiasa belajar,kerana utk menjadi manusia yg cemerlang dunia dan akhirat kena ada ilmu.Jadi nak jadi menempuh alam rumahtangga pun kena ada ilmu.Utk itu aku nak syorkan kat kau beberapa buku yg sesuai di baca utk pasangan yg akan menempuh alam rumahtangga.

1) Adab mlm pengantin tentang panduan menghadapi mlm pengantin dlm bentuk sgt beradab,suci dan mengikut syariat islam.

2) Doa menjadi pengantin baru setiap hari.Buku ni mengandungi doa,mohon keteguhan iman,menanam kasih sayang suami isteri,mohon keselamatan,doa mendapat anak yg soleh/solehah dan banyak lagi.

Segala maklumat ada kat sini

http://orderbookonline.blogspot.com/2011/04/buku-bimbingan-keluarga-ms-2.html

kalau nak lagi jelas penerangan tentang buku klik kat menu video ulasan penulis buku.

kau jgn risau buku tu ada banyak jual kat kedai dan pasar mlm setiap satu tu harganya RM12 je.

Semoga berbahagia selamanya

cempaka zatie said...

tahniah kak yana....
msty bez an da kawen..hehe..
sy d0a an akk ngan abg ujang bahgia smpai bila2...
akk eppy c0z nk kawen an..sy plak eppy c0z s0k last day praktikal..hehehe...
sme2 lah kte eppy ea....
selamat pengantin baru tuk kak yana & abg ujang...(^_^)V

lalink7 said...

wowww...nak tempek jugaakk...nak husz tempekkan tak? huhuhuhu

kakchik@ella said...

tahniah yana. tak sabar nk tgk gmbr kawin yana nnt.

Cik Eka said...

selamat pengantin baru..hehehehe
kak yana tolong doakan eka pulak....hehehe

POSH76 said...

Mmg kiutla young couple ni...Tahniah yer sis...

ieda said...

tahniah dik .. akhirnya .. hari yg dinanti kunjung tiba .. eiiii suke2 ..
ekekekekek akak lak over .. semoga yana berbahagia di alam yg baru ini ... kuatkan hati dan jiwa dlm apa jua keadaan .. banyakkan berdoa agar rumahtangga ini sehingga ke hujung nyawa ..

x sabar nak tgk pic kawin tuu .. akak jauh .. x d[t hadir lahh dik huhu

Dayana AZ said...

tahniah kak yana :D! ermm.. kte tatau dpt pegi ke tak, sbb eyja ta dpt dtg kajang huhu. segan mau pi sorang2

Lina said...

tahniah yer diucapkan...kiranya saper yg buka blog yana ni automatik dijemput kan hehe...aper pun x dpt jg menghadirkan diri sbb jauh di kuantan...lg satu suka lar dgn kad kawin tu...simple n cute

Prince Halilintar said...

akhirnya terpapar jgk kad kawin yana..congratz ye..tapi prince balik kg la time ni..ade kenduri jgk..xdpt nk gi wedding yana..

mynameismy said...

dah dekat dah!!!
mesti seronok kan???
hehe

Lizzie Yasmin said...

dah beseri seri dah rupa pengatin nie... jaga tidur k.. jgn muka sembab jer hari weeding nnti..

Pembawa_Wacana said...

tahniah....pssst..jangan bagi ujang makan petai yer....he he

Far8 budak baik said...

dah jemput kat blog..
terpaksa bawa laptop ar
pi rumah akak nnti..
hahaha..nk tgk peta punya psl..
hak3..
selamat pengantin baru
(pung pung pung)bunyi kompang =)

aida4eva said...

SELAMAT PENGANTIN BARU!!!!

:D

Fajartulnur Heroni said...

wah! congrats!

mokcik org pun kawen gak la time tuh.. hehe

semoga berbahagia hingga ke akhir hayat la hendaknya..

^^V

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

congrate yana dan ujang...

My Aisy said...

alhamdulillah...harap berkekalan hingga ke akhir hayat...selamat pengantin baru in advance...n tahniah ye...love the bunting...very sweettttt....

ishiko said...

tahniah kak.yana.. semoga bahgia hgga akhir hayat...
*insyallah saya dtg~

Axie04 said...

tepek jgan x tepek k
huhu
anyway tahniah la ye
kepada yana dan ujang
semoga berbahagia ke anak cucu
dan hadapilah dugaan berumahtangga dengan sabar

sorry la x dapat datang
walhal dekat je ngan putrajaya ni

ade kenduri kat subang yang wajib attend
huhu

Liza @ Adzriel AB said...

oo...sg merab. pernah main badminton kat situ.

Ct Arina said...

uwaakkkkk x dpt dtgggg ='(

ummiross said...

Selamat pengantin baru Yana, semoga berbahgia hingga ke anak cucu

diana said...

saja godek2 entry lama yana..
boleh kan??
hehhehe

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers