Apr 15, 2011

Mutiara Kata (Part 3)



Berkawanlah kamu dengan sesiapa sahaja...

Semoga sedikit kebaikan daripadamu terlekat pada mereka dan 

sedikit kebaikan daripada mereka terlekat padamu...
Quote dari status Facebook adik aku~










p/s::  breakfast nasi lemak...terpengaruh dengan kak Eza Ridzwan..nyum nyum~


17 comments:

DuniakuAbstrak said...

da 3 hari aku breakfast nasi lemak

tengok nasi lemak pun dah takde nafsu dah sekarang ni.

betul quote tu, patut la sape kawan dengan aku dia jadi baik, sebab tempias aura kebaikan aku la tu, tidak syak lagi

Lya Colours said...

aku breakfast bihun putih

liyana said...

ye, kena pandai pilih kawan kan =)
hr ni bekfes mihun, dpt keropok free! ^_^

Isteri Encek Bard said...

betul tu yana.. kak eza memang suka menggoda ngan nasik lemak dier tu

YanaMIB said...

@DuniakuAbstrak:: ko jd baek sbb berkwn dgn aku kan kan kannn~? muahaha~ =P

mynameismy said...

tak gemuk takpe mkn nasik lemakkk

bersama kak Es said...

berkawan dgn kak Es ..nak?

lalink7 said...

stuju dengan quote tuee....mari lekat2 diri kite..hehehehe

mynameismy said...

anda di tag! hehe

http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

Hazrina Erin said...

nak kawan ngn kak yana la~boleh?hihi^^

nabilah_2908 said...

hehehe..setuju dgn Husz... hehe... ;)

besh nya makan nasi lemak....bfz ari ni makan biskut kering jer...

lunch nnti baru makan betul2.. :)


jom ke APA KATA HATI pulak ;
KIAMAT SEMAKIN HAMPIR

POSH76 said...

Paling takut nak pekena nasi lemok...hi kalori...

sissyira said...

salam

jadilah seperti mutiara yag indah, semakin cantik walau dicampak ke dalam api yang panas membara.hehe

HonEyBuNNy said...

best kata2 neh...;-)

Mama Gee said...

bekpes nasi lemak gak...


kawan biar tak ramai tp betul2 layak bergelar kawan..

♥sophie♥ said...

wahh suke ayat quote tu :D
kwn memainkan peranan pentg :)

fie tak sempat sarapan pon pg td
tp nasib da mkn tgh ary :D

yatie's EPISODE said...

sokong sama dengan kak yana. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015