Apr 16, 2011

Giveaway Ujang9897

~klik gambar~



Aku kena tag oleh My...dem yu My!
sesungguhnya aku sangat malas nak join GA orang tua nih..hahaha~


oke fine! masa aku buat GA dulu dia ada join...
so aku PAKSA diri untuk join jugak...pfftttt~   *gila tak ikhlas kan..muehehe~*





Ini ialah gambar ku yang paling sempoi...dialog ditambah sebagai penyeri gambar~  v(^__^)"




Blog Ujang ni bukan best ponnnn...aku pun tak faham apesal ramai yang follow blog dia...KAH KAH KAH~   eh! aku pun dah TERfollow blog beliau jugakkkkk!! ngehhh~  (-_-")


Kenapa korang kena join GA Ujang??

1)  kesian  support member

2)  saja semakkan kotak komen

3)  takde entry yang menarik untuk di-update

4)  sebab banyak hadiah~


aku suggest korang pilih sebab yang nombor 4...aku juga begituuu!! wahahahahaha~



2 orang mangsa tag::

Lya Colors

Prince Halilintar



All the best to all!!  ^_^



~klik SINI~



16 comments:

Hajar Hasan said...

tudiaaaa..... hehe~ bila kak yana turut bagi sokongan! gerenti menang lah. ngee~

eyjalukman said...

hehe
kak yana ,
ramai org mintak hdiah khwen nnti jd hdiah GA ujang . muehehehe;p

no name said...

mne aci kak yana join~~tp nsb baik bukan ujang yg pilih~kalau tak dia pilih kak yana sbb gmbr ade penyeri~:D

Unknown said...

kahkahkah! bagus!
bertindak mengikut arahan!;P

ptg ni my nk ke bangi tidur umah member.. sbb nk g gath bro ben sok! giler sanggup x? ahahaha

nnti sng2 nk g carik umah bakal pengantin sng nk g mase knduri nnti huhu

Anonymous said...

ila setuju yg no 4 tu.. wawawa.. byk adiah besh.. klu K.Yana sponsor lg besh.. hik3 !

ILA HonEyBuNNy said...

no 4 tu wajib dah...hadiah banyak baru best.....hehe...sweet ja gambar tu..heheh

meomib said...

erm... dak encem = ujang rupenye...

trigat kat kartunis ujang..

Lunia said...

tak aci! tak aci! kalau yana masuk lagi tipis la peluang nk menang. sebab makin ramai org. =P

eh lupe plak. tak join lagi GA ujang -.-"

nabilah_2908 said...

hehehe...rasa2nya Yana ada peluang besar tk nk menang contest nih...?

Browacana said...

sah-sah menang nih....ha ha ha

Fazleyatul Aini said...

me? insyaALLAH nanti aku buat. huhu

Prince Halilintar said...

yana pun join ke...xde harapan la prince nk dpt hadiah tu..hahaha..insyaallah kalau tak bz nanti prince buat tag ni ye =)

mrs kayrul said...

aikk..yana pun kena tag gak...hehehe

Kak Amy said...

dah dua tiga blog amy masuk tadi semua kena tag benda yang sama , menarik sungguh nie anyway good luck ye bakal pengantin hehehe

lalink7 said...

wahh yana..dah join jugak..baru jer nak tagg..heheheh..okeyla..

solomolo said...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015