Apr 1, 2011

Mutiara Kata (Part 2)




Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,

tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah....








p/s::  Gaji aku naik 10%...syukur Alhamdulillah...bos kata jangan resign...bulan 6 nanti dia naikkan gaji lagi...pfftttt~   ^_^


19 comments:

Unknown said...

yes exactly!!!

qasehraihan said...

wow..sangat menarik..
akak nak ucap tahniah kat awak ni..sbb kental denga lelaki bernama ujang..haha..gila beno orangnnya kan..hak


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/drama-sebabak-antara-krisdayanto-dan.html

no name said...

betul! sokong^^

tahniah kak yana..nak kawen da^^

http://whenisaidsomething.blogspot.com/

Unknown said...

salam ziarah dik


kak kenal kamu dari blog tunang kamu tu....
ingatkan kamu tak ada blog...rupanya ujang dapat inspirasi berblog dari kamu


PS: kak minta izin boh blog kamu dalam bloglist kak ayu yer

yatie's EPISODE said...

kalau semangat lemah, lemah juga lah segala fizikal kitaa. (:

sokong kak yana. ^^,

Cik Bambam said...

rezeki... masyukkk~!! :P

nabilah_2908 said...

alhamdulillah...naik pun gaji Yana...tumpang happy... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
JOM UJI MINDA

Isteri Encek Bard said...

Alhamdulillah, sebab tu dapat cek gaji lambat bulan nie.. setiap apa yang berlaku ada hikmahnyer

Mama Gee said...

wahh tahniah....bestnyaaa dpt kenaikan gaji :)

Fazleyatul Aini said...

congrats. rezeki tuh

Ujang9897 said...

bak sikit gaji

fyna ahmad said...

wooww..beshnye naek gaji..
untung ujang..
:)

putribongsu said...

perghhh!! ok sila belanja ice cream mekdi. TQ :P

syazai86 said...

alhamdulillah....best tu dah naik gaji...leh minta belanja ni....hehehe...

Unknown said...

best~

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

naik gaji??
wah beshnyaa!!
simpan2 ke shopim2??
opss!!
besh lar ujang nanti..wee!!


salam singgah dari mummy weiyda❤
keep it up blogging ya dear❤
(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

eyjalukman said...

wahh , best tu kak yana dpt kenaikan gaji !
jgn resign pas khwen . hehh;p

tp klu dak encem kak yana suruh , tak bole kata apa la . hehe

Dinda Iva said...

Alhamdulillah...tu namanya rezeki nak nikah..hehehe....

Dayana Z said...

wahh bos kasik kata2 semangat dah tu heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015