Apr 1, 2011

Mutiara Kata (Part 2)




Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,

tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah....








p/s::  Gaji aku naik 10%...syukur Alhamdulillah...bos kata jangan resign...bulan 6 nanti dia naikkan gaji lagi...pfftttt~   ^_^


19 comments:

mynameismy said...

yes exactly!!!

qasehraihan said...

wow..sangat menarik..
akak nak ucap tahniah kat awak ni..sbb kental denga lelaki bernama ujang..haha..gila beno orangnnya kan..hak


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/drama-sebabak-antara-krisdayanto-dan.html

Hazrina Erin said...

betul! sokong^^

tahniah kak yana..nak kawen da^^

http://whenisaidsomething.blogspot.com/

Citarasa Rinduan said...

salam ziarah dik


kak kenal kamu dari blog tunang kamu tu....
ingatkan kamu tak ada blog...rupanya ujang dapat inspirasi berblog dari kamu


PS: kak minta izin boh blog kamu dalam bloglist kak ayu yer

yatie's EPISODE said...

kalau semangat lemah, lemah juga lah segala fizikal kitaa. (:

sokong kak yana. ^^,

b a m b a m ' s said...

rezeki... masyukkk~!! :P

nabilah_2908 said...

alhamdulillah...naik pun gaji Yana...tumpang happy... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
JOM UJI MINDA

Isteri Yang Comel said...

Alhamdulillah, sebab tu dapat cek gaji lambat bulan nie.. setiap apa yang berlaku ada hikmahnyer

Mama Gee said...

wahh tahniah....bestnyaaa dpt kenaikan gaji :)

Lya Colours said...

congrats. rezeki tuh

Ujang9897 said...

bak sikit gaji

fyna said...

wooww..beshnye naek gaji..
untung ujang..
:)

putribongsu said...

perghhh!! ok sila belanja ice cream mekdi. TQ :P

bojie_boboy86 said...

alhamdulillah....best tu dah naik gaji...leh minta belanja ni....hehehe...

alinac lover said...

best~

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

naik gaji??
wah beshnyaa!!
simpan2 ke shopim2??
opss!!
besh lar ujang nanti..wee!!


salam singgah dari mummy weiyda❤
keep it up blogging ya dear❤
(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

eyjalukman said...

wahh , best tu kak yana dpt kenaikan gaji !
jgn resign pas khwen . hehh;p

tp klu dak encem kak yana suruh , tak bole kata apa la . hehe

Dinda Iva said...

Alhamdulillah...tu namanya rezeki nak nikah..hehehe....

Dayana AZ said...

wahh bos kasik kata2 semangat dah tu heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015