Mar 29, 2011

Gaji Bulan Ni Masuk Lambat??!! argh! O_o'




HR::  erm gaji ai bagi lambat sikit ye...nak tunggu mr. V balik dulu...


D::  aaa?? oke oke... 


aku::  *wtfish!  duit makin surut nih...adoiiii la*  [rintih ku dalam hati]





Lunch hour


Aku::  weh apesal tiba² nak bagi gaji lambat?? dorang nak naikkan gaji ke??


D::  huhu entah la...mana pernah mr V sign cek gaji kan....ke dorang nak buat sistem baru...kena 3 pengarah sign cek??


Aku::  erm..kalau sistem baru takkan effect gaji kita kut...hish...macam dah mengharap ni naik gaji...dem!


D::  haaa tau takpe...tapi aku rasa betul kut...sebab dari cara HR cakap masuk gaji lambat, tapi dia senyum...mana ada orang senyum masuk gaji lambat...mesti ada apa² tu...


Aku::  erk..gitu ye...kalau betul naik berbaloi la kan dapat gaji lambat...sipi-sipi je duit aku nak habis nih...haishh~


D::  tau takpe...




Nak tahu apa kesudahannya...sila ikuti sambungan dialog ni esok petang ye...hehe...


HR kata kejap lagi mr. V nak datang...mr V ni one of the directors...dari gosip yang aku dengar, mr V nak interview kitorang...nak evaluate prestasi kerja...so MUNGKIN beliau akan revise gaji based on prestasi kerja kitorang...wuiiii hopefully betul lah naik gaji...nak kahwin ni duit adalah sangat penting ai tell yu!! sama² lah doakan yang terbaik untuk kami....


err surat yang aku karang dalam entry dulu tu boleh la di delete kan..huhuhu~  (^__^)"























p/s::  malam ni jumpa abang Ben lagi...lalalalalala~  (^^,)


23 comments:

iLa suHaiLa said...

beznyer ada gaji sndrik..sy nie students lg..waa,,xsaba nk keje..

y u y u Z u l a i k h a said...

hehehehehehe..... kebas duit si nyah tu!

asybedazzle said...

naik kaji. weeehu! :D

Hazrina Erin said...

blanje kepci!^^ hehe
nak ikuttt jumpe abg ben!!! :P

Isteri Yang Comel said...

sabo sabo.. Mudah-mudahan dapat kejutan, kenaikan gaji

hanim azhari said...

waa..seronok la klu naik gaji..sabo ye..sis nk ikot jumpe ben bule tak > ngeh3x

d_tieah said...

Walawehhh.. Naik gaji??? Kalau betul lah kan, rezeki kawen kot.. Hahahaha..

Entry Terbaru 1 : Pengacara dan Tenaga Pengajar AF Musim Ke9
Entry Terbaru 2 : Amy Search Pengetua AF Musim Kesembilan?

Dayana AZ said...

kak yanaaa! nak ikutttt , kak yana nk g jalan mne pulak ni? haha :P

selamat bergumbira! best btol ble gaji masyukk!

mynameismy said...

hehehe hrp2 btol la tuh.. rzeki dah nk jd isteri ni kan.. hehe

ieda said...

adoiii sabo2 dikkk .. kalau jadi mcm akak yg ada anak2 nie mauu meroyan bila dgr gaji masuk lambat huhuh .. utk diri sendiri x kesah layie .. utk anak2 tuu huhuhuh

nabilah_2908 said...

seronoknya kalau gaji naik..

moga2 betul la sangkaan Yana tu yer.. :)

MamaIeta said...

Sama lah kita. Baru hari ni dapat. hampir2 dah kering ni.

Lya Colours said...

gaji co aku pon lambat sbb bos aku oversea tak reti2 nak balik. what the ciken

puteri biru said...

huhu, makin eksaited baca cerita bakal pengantin ni. hehe. moga betul lah tu gaji naik. teheee

Rara Farah said...

meroyan jugak ey kalau takde duwet..huhuh

Nadia Mashuri said...

ok, mari kita tunggu sambungan nya esok..

Sham said...

wish u all the best...moga gaji naik mencanak-canak...boleh kawin terus...;P

diana said...

naik gaji buat
kenduri 3 hari 3 malam la yana..
heheh

sissyira said...

salam

beshnya kalau gaji naik tu..

niesz said...

hehe..best nye la kalau gaji naik,bkn senang..doa la bnyk2 sis, kot2 naik sekali ganda..heee...

POSH76 said...

biar lambat asal dpt konpom gaji naik tu hehe

lalink7 said...

jelesnyeee asik jumpa abg ben jee...untung yanaa ekk..hehehe

g tgk wayang lg keR?

gud luck yana..smoga gaji naik..rezeki nak kawen nie org kata..hehehe

liyana said...

rezeki nk kawen tu yana.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015