Mar 24, 2011

Apa Yang Baby Buat Dalam Perut Ibu???

Pernah tak korang terfikir ape yang baby buat mase dorang kat dalam prot??hehe..sangat kreatif siapa yang reka kartun² nih...entry lama yang dipublish semula....cekidaut!  ^_^








Sila lah jadi kaya cepat dak encem oiiii...nampak tak anak doa apa tu??? KAH KAH KAH~  v(^__^)"










p/s::  hari ni rasa letih...tidur tak lena sebab mimpi jumpa hantu...grrrr~   apesal la tak mimpi dapat BE ke..lagi best! =_=


22 comments:

nenekrock said...

baby nyonyot jari je
xdo eh drama cmtu
haha

y@n@ M!B said...

drama tu biase je, ni drama2 luar biasa..hehe..

Isteri Yang Comel said...

alahai baby

Dayana AZ said...

kak yana ,
itulaa kte cari kak yana nak geng tapi kak yana tade... akk ta smpat join ek hee,
alaa asal kte ta dpt nk tengok pic2 nih :'( huu

Ujang9897 said...

buat anak pun belum dah cite pasal anak...



wahahahahahhaahhaha

mynameismy said...

hahahah comel je...

lalink7 said...

amboii tak sabar cik kak niee..heheheh..betul cakap ujang tue..kehkehkeh..

nakal betul entri nie..

Dayana AZ said...

hahaha kak yana, dah nmpk dah! cute nyee :D, hee ni ta sabar mau jadi mama ea ni heheh...

Amy Syaquena said...

baby akak dah x de so x dapat di bayangkan huhu~

qyqa said...

hahaha..
yg kmbar tu sgt comei gila..
bole main2 berdua.. =)

k.yana ditag!!!

http://qyqagerik.blogspot.com/2011/03/contest-beautiful-eyes-by-tennielicious.html

nabilah_2908 said...

haha...tergelak besar baca komen En Ujang... :P


jom ke APA KATA HATI pulak,
KESAN KOMEN MELALUI EMAIL

man yusoef said...

hahaha! comel sgt...

AngahSayang2314 said...

hahahaah doa kaya yer...hehehe... cute la..

mynameismy said...

komen ujang sengal

diana said...

ujang giler!!
hahahahha

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

cpt2 tau...hihi

Mama Gee said...

comeinyaaaa...
bilalah nk rasa ada makhluk bergolek2 lam pewot nih...huuhuu

gigiAriEma said...

haha.. yg last tuh sempoi..siap doakan ayh dia kaya lagi..hihi
gigi teringin nak yg kembar tuh..
ngeee..nnti yana bg dpt yg kembar tau.. :P

gigiAriEma said...

haha.. yg last tuh sempoi..siap doakan ayh dia kaya lagi..hihi
gigi teringin nak yg kembar tuh..
ngeee..nnti yana bg dpt yg kembar tau.. :P

niesz said...

xlame lg sis merasa la mcm tu..mesti comel..heeee...

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

tak sabar pulak nak nengok anak ujang n kak yana..ehee...^^

bedpet said...

hahaha. comel gile baby dlm perot ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015