Mar 4, 2011

Mutiara Kata (Part 1)


Aku tengok bila aku update pasal tazkirah macam tak ramai yang sudi membaca...tanda soal di situ  ^_^


So hari ni try letak mutiara kata pulak...nak tengok korang minat ke tak...hehe...saja test market...lalalala~  =P



Untuk menikmati hasil dalam setahun,
tanamlah jagung,

untuk menikmati hasil dalam sepuluh tahun,
tanamlah pohon dan

untuk menikmati hasil dalam seratus tahun,
maka tanamlah manusia.




Faham tak?????  well aku pun tak faham sangat maksud tersirat ayat tu..kahkahkah~   pi tanya dak encem...dia faham la ayat² motivasi macam ni  ^_^


oh aku breakfast red velvet hari ni...dalam minggu ni je dah dua kali mak aku buat red velvet...GILA LAH!!! muchas gracias mama!! aku share dengan opismate aku...Diana...korang cuma boleh bayangkan je lah ye...lalalalala~  kejam tak? kejam takkkkk?? =P



18 comments:

Mr feckry said...

gua akan sentiasa baca

aliarosli said...

alahai,tak paham lah

Fazleyatul Aini said...

wah gila suka ko ek dgn red velvet
aku buat ari tuh pon aku x makan sgt
x berapa gemar
aku bg adik2 aku je. haha

R.A said...

ni mmg hantu red velvet ni..aku yg lya bg aritu pun ade lg..hahaha

yanamib said...

@lya:: bazir dowh...baik bg aku..sehari dh abes taw..kehkehkeh =P



@odah:: ko lg bazir..hahaha..=P

Anim Azhari said...

jelesnye red velvet tuh =.='

lalink7 said...

tanamm manusiaa?? wahh mendalam sungguhh ayat itu..hehehehe

Unknown said...

oke honestly tak paham ..hee~

eh,red velvet jadik kegilaan kte gak skrg nih ! semua salah sis ! hahaha

Sunah Sakura said...

tanam manusia..maksudnya lahirkan manusia kot, sebab yang nak menanam pokok2 tu manusia gak...eh! macam tak betul je...:p

CEOMesinTaip said...

kehkhehke....makan² jugak...jangan sampai nanti kena ubahsuai baju nikah plak nanti..hehehe...haruuuuu....dik..akakiva kamu ni..dah update comment box dengan "commentluv"...so takleh nak buat macam yg kamu cadangkan tu....apepon harap sudilah singgah teratak harum akak tu yea...hehehe....

mrs kayrul said...

tak paham betul la...

Yana...share la resepi red valvet kat sini...mengancam2 tul tengok....

ieda said...

suker jer ... ekekekke
yg x suke tazkirah tuu sbb dia x pernah ada entry tazkirah lah tuu .. senang jer ekekek

AngahSayang2314 said...

wahhh makan red velvet yer...this week baru nak buat hehehe

niesz said...

agak susah gak nk fhm mksud ayat ni kan..yang jagung tu fhm la...ehe..tang manusia tu ape ek..

sedap nye, nk 1 ley..ehe..terigin lorh..

Ujang9897 said...

mksud tanam manusia tu...kalau dah mati hantar la kat kubor.hahahahaha

nabilah_2908 said...

bukan tak berminat Yana..cuma tak tau nk komen apa...

ada takde pun..

"terima kasih di atas perkongsian ini"

wah...bestnya dia....pas2 le kat sini sikit red velvet tu.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
FREE VS BUSY

apdm said...

salam

untuk menikmati suara-suara riang ketika bangun bangun pagi, sila beranak cepat3.hehe

faham maksud ujang tu, tapi tak pandai nak ulas..haha

Miss Yaty said...

mendalamnya maksud tu...pape pun makan jagung memang best!!!hiiii

out of topic ke?? hiii;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015