Mar 22, 2011

Dia Juga Bakal Ambil Result SPM Esok~



akak pun rompak gambar kamu juga ye Zara..ngeh ngeh~  =P



Sorang lagi awek comel buat review pasal blog Life 101...eh awak review blog ke review owner blog?? bahahahaha  tak kisah la mana² pun...janji aku tahu dia suka masuk blog aku...weehuuu~ \(^_^)/


Adik Zara juga ada buat review untuk blog dak encem dan iqbalhakimi...oit korang tahu tak dia buat review pasal blog korang??!! ish ish ish  [klik sini plissss~]


Daripada pembacaan aku, masa Zara mula² blogging dia kenal dengan iqbalhakimi dulu...then dari situ dia kenal dak encem...dari dak encem baru dia kenal aku...



~ faham tak rangkaian makanan ni??? hahaha ~



Beliau mengkagumi kami bertiga *eh macam mana nak eja mengkagumi...grrr~*  sebab bagi Zara kami TIDAK sombong! auw auww...satu pujian yang amat besar dan sangat bermakna...kalau jumpa depan² kan mesti awak akan ubah statement tu...wahahaha...tak..tak...guwau je  =P


ermm aku tak tahu la nak ucap apa lagi...terima kasih sangat² sudi baca dan follow blog akak yang merepek dan tak berapa nak ilmiah ni...follow yang aku maksudkan bukan jadi followers tau! tapi followers tegar...means dia membaca setiap entry² aku...dia mengikuti perkembangan blog aku...isk terbaekkk!! hidung akak ni dah kembang kempis lebih 8 minit dah ni...! siap berair bagai~  (-_-")






Sekarang ni perasaan aku bukan takat bangga je, siap feeling² artis lagi...kahkahkah sila jangan jeles Ayul !! ko memang takde feminat...lalalalala~   =P


Jum weii ramai² terjah blog adik Zara...penulisan beliau juga agak sempoi...tak pening kepala nak baca...haha...*thumbs up!*


[klik SINI]



29 comments:

Mr feckry said...

ok gua terjah blog die sekarang juga

Tasha said...

gerek lah~

Prince Halilintar said...

tambah lagi 30minit kembang kempis hidung tu yana..boley wat rekod tu..hahaha

nanti prince terjah blog die..

Unknown said...

ngeh3....
artis gamaknyee

qyqa said...

kak hati2 jangan kmbag sgt..haha

sy pon nak amek result esok..hehe

aliarosli said...

kak yana memang bek pon
segan pon de gak bile kak yana komen ngan datang blog saye

ujang ngan iqbal datang shout je

hahahhahahah,papepon thanks

memang suke bace 3-3 blog nie,best


psst,doakan sok taw

huhuhhuhu

Anim Azhari said...

<=== nk pegi amek result jgk esok..huhu *ketaq lutut*

Fariehan Ibrahim said...

perghh! belog cik Yana cunn mkin gempak! XD

nk review jgak lh nti. ngahahaa
\(^^)/

no name said...

blog kak yana memang best pun! sy pun taksedar bila sy follow kak yana dulu mase mula2 blogging~keep it up!^^

Kak Amy said...

akan ku terjah sekarang juga..

Unknown said...

muka suci je adik2 ni..
hahahah

Liyana said...

sekarang jugak terjah ^^

Dayana Z said...

da terjahh ! wuu kak yana ramai peminat :D

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

err..nama saya ada ..hehe..terharu baca entri dia tadi..huhu

nak nanges... =P

Nadia Mashuri said...

jom kita terjah..

Ujang9897 said...

popular gak gua ni..hahahahahaah

ieda said...

nanti reviwe blog akak erkkk ekekekek

R.A said...

EH BLE NK BT ENTRY AKU LAK..HAHAHAA

lalink7 said...

yanaa..giler ahh kalah helizaa dah niee..heheheheh

bukan mengkagumi..mengagumi.. =))

hahah saja gediks tegur..

yanamib said...

@lalink7:: oh time kaseh lalink..serius x tau nk eja mengagumi tu..hahaha..puas pk..=P

Misz-ella said...

buat yg nk ambek result esok, semoga brjaya ye. selawat byk2 tau. jgn gabra.

Unknown said...

i minat you aperr..hahaha

Tieah Madian said...

Tetiba aku rasa sekarang ni blog ni cam blog Heliza Helmi.. Hahaha.. *Artis woo..

two_dots said...

akak , thanx tau !
terkejut tengok akak buat entry nie . xsgka betol ! *blushing

meow said...

hi zara, sye meo,

hobi sye mengumpul setem...

boleh nk berkenalan?

niesz said...

mesti berdebar2 nk amik result esok, gud luck tuk zara..

Unknown said...

mari terjah!

black_mel said...

sedang menerjah blog dia...;)

Fazleyatul Aini said...

wah pemes ko skrg. nak otograpppp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015