Mar 16, 2011

Contest:: Dulu Lain, Sekarang Lain~


Contest kali ni anjuran Anis Nasri yang mempunyai pipi berlubang...atau orang jawa sebut lesung pipi...wewiittt~   Sila picit gambarajah untuk melihat syarat² contest dengan lebih detail...sesungguhnya aku malas nak copy...lalalala~  =P


Saya pilih kategori umur ye Anis...^_^



~ haha sori lah kak Sue, kena crop  =P   gambar baby tu masa kat kampung..well beberapa bulan lepas aku lahir, mak aku kena sambung belajar kat England, ayah aku pulak kerja kat KL, so aku stay kampung kat Parit, Perak dengan arwah nenek...sob sob...setiap minggu ayah akan datang tengok aku kat kampung..teehee ...thanks ayah...oh yang gambar belah kanan tu masa attend bengkel asas solekan dengan kak Sue Hashim...ai dah ada sijil make up taw...kellaassss yuuuu! ^_^ ~




3 orang mangsa tag yang juga mempunyai pipi berlubang yang tersembunyi =P


1)  lya colours

2)  AiN5zOL

3)  Mrs Fauzi aka Ida



Tarikh tutup ialah pada 17.3.2011...good luck pada semua yang join!!  \(^_^)/





16 comments:

Tasha said...

COMEL~
MASA KECIK PUN COMEL DAH BESAR PUN COMEL+CUN MELECUN.

Ct Arina said...

aloh2 comelnye.. patut ler ujang senget tu jatuh hati! ahaks ;D

Unknown said...

comelnya masa kecik2...huhu

Nadia Mashuri said...

gud luck kak yana..
=)

mynameismy said...

ala tade la gmbr kecit2!

hehe bulatnye mateeee

Woofer Storm said...

sis,tak brni nak join coz sy tkde lsun pipit,lesung batu je ni...hampeh

Tieah Madian said...

Asal tak tag aku? Sob sob sob.. Kalo contest tak best baru nak tag aku.. Uwaaaaaaa, sedih.. Ngee:) Eh eh, asal ko cam ujang je aku tengok mase kecik? Hahahaha..

*Gud luck


Entry Terbaru 1 : Sudah Tertulis Dalam Al-Quran Tentang Musibah Di Jepun
Entry Terbaru 2 : Malaysia Selamat Dan Jangan Percaya SMS Kesan Radiasi

Lunia said...

yana, rasenye cm dye ade suruh citekan skit psl gamba tu kn >.<

Duniakuabstrak said...

duLu sama sekarang sama....


MATA BULAT KAU

Prince Halilintar said...

gud luck ye =)

Fazleyatul Aini said...

hah aku??? grrrrrrrr

yanamib said...

@d_tieah:: hahahahahaha mengong ko ni tiah..mana aku tau contest apa yg ko rs best..grr..hehh nnt ada contest lg aku tag ko oke..huhu~



@azureEn :: oo ada ek..haha..oke oke nnt edit =P

Nazatul Anuar said...

thank k.yana sudi join jgk :D

eh kpg akak dekat parit ye?
kpg kite pun dekat situ jgk.
sebelah kuaters pertanian tu.

lalink7 said...

yana..mak yana sambung blaja kat England..abess yana duk ngan ayah yana ke dulu? ceciter..menarik niee..ke pegi kejap je england?

Unknown said...

kecik2 comel da besar cun =)

Mrs Nurul said...

weh sumpah laen dowh ! hahahahahaha terhibur



Jeng3x…
# Buffered Earnings, AirAsiaX New Zealand (India).#
# Gambar Reharsal Konvokesyen IPGM = )#
# Siapa Anwar Hadi ?#
# Buat Duit Dengan Heartbeat, Berbaloi?!#

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015