Mar 5, 2011

Saya Nak Shawl Ini!!!!


Contest atau giveaway anjuran Mama Zara...sila picit gambarajah untuk melihat syarat² contest....


Ye aku memang suka join contest di blog...ada tiga sebab kenapa aku suka join contest...

1)  support kawan²

2)  jumpa kenalan baru

3)  nak hadiah free!! ^_^


So korang tag je lah aku kalau nak anjurkan contest k....90% memang aku akan buat tag tu...tapi tag yang takde hadiah aku malas nak layan...hahaha~ =P


Kena teka nama anak-anak mama daaa...siap umur sekali...errr~




Auni Zara
1 tahun 9 bulan 23 hari

Aniq Zaquan
8 bulan 17 hari
 
 
*serius aku tiru je jawapan..kahkahkah~*  =P



3 orang mangsa tag kali ni>>

1)  dak encem  [kalau dia menang, aku jugak dapat shawl tu...strategy babe!!]  =P

2)  Finaz Jaafar

3)  atie



Tarikh tutup ialah pada 15 March 2011...segera update blog dengan pantas!!  and good luck pada semua yang join!  ^_^



11 comments:

Fazleyatul Aini said...

gudluck bebeh

Fida Husain said...

good luck ya <3

bobiedanbad said...

as salam...
joint contest kat blog saya plak. Hadiah RM300

Anonymous said...

gud luck ye sis :)

qyqa said...

gud luck kak!!!

Tieah Madian said...

Hahahaha..
Bagus jugak ek ko tag ujang..
Ngee :)
Gud luck ek..
Kalo ko menang, tak yah aku kasi hadiah kawen..

Entry Terbaru : Mereka Sudah Tua.. Sayangi mereka..

Miss Yaty said...

gudluck yana! strategi terbaik!hhiii ;P

Lea Isnawi said...

strategy abes ah yana ni...hahaha

apdm said...

salam

sebab2 yang membuat kan sy tarik diri...hehe

good lcuk yang..

aLieF si Muncung ManiS said...

kak yana,,good luckk...mmg strategi trbaek dan pandai..haha

lalink7 said...

gud luck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015