Nov 3, 2010

Saya Belum Kahwin...Tapi, Saya Ada Anak....

Nak tengok ke anak saya yang sangat gebu dan comel....?? tak tahu la nak kata ikut rupa siapa, sebab saya tak kenal siapa ayahnya...>_<

Rahsia kegebuan dan kecomelan anak saya adalah kerana saya hanya memberinya minum susu cap 'gantung'. Tak main la beli susu lembu/tin/tiruan...lalalalala~

Saya bangga dapat anak yang comel macam ni....saya berharap dia akan menjadi seorang gadis yang hebat suatu hari nanti...

Anak saya begitu comel sehingga setiap orang yang melihat anak saya pasti mahu mendukungnya, menciumnya, menggomolnya...Anak saya tak takut orang, jadi dia hanya redha dan berdiam diri bila dipegang oleh orang lain....Mungkin juga kerana badannya terlalu montok, menjadikan dia malas untuk bergerak (-_-")

Walaubagaimanapun anak saya takut dengan orang lelaki...bila orang lelaki cuba mendukungnya, dia akan merengek...hehe~ Saya bangga melihat keadaan ini...

Dan disebabkan anak saya begitu gebu dan montok, setiap orang yang mendukungnya pasti tidak akan bertahan lebih dari 30 minit...lenguh tangan kata mereka...hihihihihi~ =P

Perkenalkan lah anak saya....Nama pun saya tak ingat....boleh?


**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

 
 ololo mucuk mucuk mama *tak menahan kaooo panggil mama! HAHAHA~*
tengok je lah pipi dan tangan dia...berketul²...dah macam orang bina badan!  hohohohoho~
eh eh, atok Baha pun ada...? *wink*  =P




Manja dengan nenek ye...ngeh ngeh ngeh~






comel kan anak aku tu??   KAH KAH KAH~  *gelak guling²*

Mama cayangggggg kamu ketat-ketat...mmuuaaxx muuaaxxx!

Apa rahsia untuk dapatkan anak yang gebu lagi montok?? eh budak macam ni mana ada diabetes maaaa...kalau baya aku montok macam ni logik la lemak berlebihan...huhuhu~






Nota kakitangan:  Baca boleh, percaya jangan  =P

Imaginasi tatkala otak menjadi ting tong..
Cousin dianggap seperti anak..
Siapa suruh dia comel sangat! hohoho~









p/s:  Internet slow beb hari ni! grr grr~  payah sungguh nak blogwalking..jadi harap maaf ye kalau keaktifan aku BW adalah di tahap siput baru lepas bersalin  -____-'


40 comments:

PutraRocker said...

anak itu rezki dr yg maha 1

nabilah_2908 said...

bambamnya dia,,,,,(^_^)


jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAH NOMBOR

Lya Colours said...

huih comelnya
kalau dapat, ku gigit2 pipi beliau

POSH76 said...

alala tomei sgt...baby kalau camni laa sedap nak dukung mata dia cantek gak

ana_jundullah said...

anak sape tu??kenduri sape??xtau ponn..

DuniakuAbstrak said...

susu cap gantung tu ape?

saya tak faham la

hahaha

errr..byk btul lemak budak tu

suruh dia bersenam

y@n@ M!B said...

:PutraRocker:
betul betul..bersyukur dgn setiap ank yg ada..eh?! =P

Pencacai Alim said...

mcm aku masa kecik2

y@n@ M!B said...

:nabilah_2908:
geram kn tgk..hehe~

y@n@ M!B said...

:Lya Colours:
nk geget, tp mak dia ada kt sebelh daaa..hoho~

y@n@ M!B said...

:POSH76:
mmg sgt sdp picit² pipi dia, bdn dia..huhu gewam gewam! ^_^

y@n@ M!B said...

:ana_jundullah:
hahaha haruske kesian kt awk?? =P

ank aunty sherryl (cemtu kut ejanya).
ala anak atok anjang gak lerrr...tp baby tu cucu atok anjang la..hoho~

kenduri pacek shafiq kt johor daa..

y@n@ M!B said...

:DuniakuAbstrak:
cuba ko ty mak ko..lalala~

dia nk gerakkan tgn dia pon mls..apa lg nk soh bersenam =_='

y@n@ M!B said...

:Pencacai Alim:
oo yeah? dah besar mcm ni gak ke?tetttt~ =P

sAya ciTAh kAMu sApE.. said...

bile kte TOMBAM dan cumel kat sebelah Yana, takdE plak nak buat entry~lalala

makdara TERdiva said...

anak2 MDT sume x gomok mcm ni..tp alhamdulilah sihat smpi skrg :)

dotblogspotdotkom said...

tanda2 dah tak lama nak mengakhiri zaman dara tu... huhuhuhu

y@n@ M!B said...

:sAya ciTAh kAMu sApE..:
klu ngaku ang ank mmg pengsan woii org bc..kui kui kui~ @_@

y@n@ M!B said...

:makdara TERdiva:
hehe xkesah la..yg penting sihat =)

y@n@ M!B said...

:dotblogspotdotkom :
insyaAllah...moga dimudahkan semuanya ^_^

diana said...

tu dia pipi...
nak gigit sikit boleh???
heheh

Fitrah Adnan said...

wahhhhhh!!!!!!!!!!!!!! tomeiiinyeee...

sis da jadi MAMA???!!!!!!!!!!!

GOSHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Rinna said...

Budak nie kalau dpt kat akak asik kena ciom je laa.. hehehe.. :)

Along Tapa said...

suka betul tengok baby~~~~

dah pandai ngagah tak??

Gorengbaek - Amarah itu api

Hangit habis dah - Fakta tentang kentut

ieda said...

hahahahha memang cumei dikkk .. geram tgk pipi tuuu .. teringat anak2 akak masa tecik2 mcm tuulah pipinyeeee :))

meo said...

lebih comel dr kucing

Anna Boleyn said...

hhe ingat anak buah ke apa tadi. sbb klu kp anak betul mmg tak percaya. :p comellah! :)

syirakhalid said...

wah...yana dah tak sabar nak dapat baby eh... :))

y@n@ M!B said...

:diana:
sila sila geget..dia redha je tu =P

y@n@ M!B said...

:Fitrah Adnan:
omg! omg! kah³ ^_^

y@n@ M!B said...

:Rinna:
kitorang pon xpuas cium dia..gerammm sgt! huhuhu~

y@n@ M!B said...

:Along Tapa:
boleh la skit²..dia mcm pemalas sket..hahaha..gemok sgt kut =P

y@n@ M!B said...

:ieda:
pipi yg montok utk di cubit² =P

y@n@ M!B said...

:meo:
hehe kucing x gebu =p

y@n@ M!B said...

:Anna Boleyn:
hehe jgn caya..mmg xde ghope ai pon tu =P

y@n@ M!B said...

:syirakhalid:
haha kemaruk sgt nk baby kut..lalala~ =P

lalink7 said...

cuteenyee...matanya boolatttt

y@n@ M!B said...

:lalink7:
ikut mama dia =P

BENA said...

aiiiiiiiiiii dah rase nak ade anak ke sis? ehem3. hahahaha. =)


tapi memang MONTEl baby tuuuu. heee~

y@n@ M!B said...

:BENA:
ehem ehem..suka dgn baby yg comel..hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015