Nov 26, 2010

Mihun Goreng Beku

Mihun atau meehoon atau bihun??


Aku sendiri konpius dengan ejaan² bagi mihun...oke aku pilih 'mihun' sebab sangat mudah dieja dan tepat dengan pronunciation (sebutan)  ^_^


Pernah makan mihun goreng beku?? tak pernah dengar?? gila kampung korang ni...kah kah kah~ *lempangggg*


oke oke  kepada yang TERlepas cerita sensasi ini, boleh tekan SINI....


Perhatikan gambar² di bawah...sebelum tu, pastikan mata anda sudah dicuci bersih dan dapat melihat dengan jelas!




Ini ialah mihun......sila tatap betul-betul, dengan penuh teliti dan kasih sayang...=P


nampak sedap bukan?? *wink*

*

*

*

*

*

*

*

*


Ini pula ialah ice cream coklat + Oreo!!!





Kalau masih tak pasti tentang perbezaan gambar² di atas, sila jangan malu, jangan segan, scroll ke bawah dan ke atas banyak² kali....nak bagi sampai tercabut bebuli tetikus pun takpe...ngerti?!


Aku tak terfikir langsung ghope ice cream boleh bertukar jadi mihun...?? hahahaha...gila kreatip imaginasi korangggggg...auwww~



oke fine! sekarang aku redha....aku akui memang ada la sedikit persamaan gambar mihun dan ice cream itu...itupun setelah menatap gambar ice cream-mihun itu selama lapanjam! lama kan??? (-_-")


Lain kali aku beli ice cream lain...aku cuba snap...tengok apa pulak yang korang komen...ngee~  =P






Peringatan::  Blog daku telah tercalon bagi Blog Pilihan Malaysia 2010...start jam 10pm dah boleh mula undi...meh meh undi blog aku ye...jasamu dikenang...shayangg kamu ketat-ketat! KLIK SINI untuk mengundi....*wink*  \(^_^)/   *thanks kak Diana calonkan blog saya  =) *










p/s:  Aku sedang bergomol dengan skandal²ku di Apartment Ilham, Shah Alam...tolong jangan report JAIS, JAWI dan yang paling penting, tunangku, dak encem...aku mahukan privacy...lalalala~  *lempanggggggg*


16 comments:

Pencacai Alim said...

apa tuh? hakhhakhak

cha said...

icecream tu mmg sama cam bihun la haha oh btw i linked u kt list bride to be ok :)

Fitrah Adnan said...

hahahaha...mgkin sbb ilusi optik kot..sbb ble skali pandang mmg nampak mcm mihun je aiskrim 2...kalau sis tak bagi tau gerenti rmi ingt 2 mihun...

apa2 pun tahniah sbb tercalon..semoga berjaya..>o< v

BENA said...

hahahahaha . siap tilik sampai lapan jam . ish2. tapi last2 sis menyerah kalah kan kan kan ? heeee ~ =)



cop2! sis tau sis di calonkan oleh siapa . cam zra xtau laaa . cam mane nk cek ek sis? huuuu

Duniakuabstrak said...

aku suka bihun...arghh!!..mane nak cari pagi2 buta ni...

rAy jR...@...Aliff said...

abstrak, aku on suka gak..huh... lapar la plak....hak3

Mrs Nurul said...

ASAL NAMPAK CAM TAK BEST DAN EUUUUUUUUUUUUUUUU ;(

Fazleyatul Aini said...

saya panggil mee kurus tuh bihun. mee kuning tuh mee. hahaha

Unknown said...

mcm mihun..eh..mihun ke bihun?konfius gak
hahaha


PESANAN PENAJA :

Undi blog "THE BEAUTY IN UGLY" untuk Blog Personal Lelaki Pilihan (nombor 9 dari atas) kat sini
-------> http://bpm-undi.blogspot.com/

(guna semua browser yg ada..hehe)

ILA HonEyBuNNy said...

sedap mihun tu...ila baru lepas makan mihun..he2

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, ha'ah laa.. bila scroll berulang kaliii ats bawah, nmpak smaaa:DD

btw, semuanya sedapp ... lama tak singgah blog sis..how r u??

mizayusof said...

salam. thanks singgah blog miza. maaf sebab tak sempat nak bersembang berkenalan. maaf juga sebab terlambat singgah disini. salam perkenalan dari miza yaa :)


p/s: maaf komen tak berkaitan dengan entry :)

Irine Nadia said...

huhuhu..eskem mee goreng beku tuh x cair ke ? huhu.static semacam je ngk..huhu

manggosteen said...

huuh..sedap gilos tgk eskem tu..
walaupun nmpk mcm bihun..ahahahah

Unknown said...

kak yana:tengok mihun goreng tu cm sedaapp la!!!!isk isk

Anna Boleyn said...

ha'ah lah..aiskrim tu nmpk mcm mihun!! mula2 ingtkan aiskrim tu letak atas mihun. kuikui ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015