Nov 11, 2010

Nuffnang Premier Screening - Skyline



 Malam tadi aku tengok cerita ni...kat TGV Wangsa Walk...Nuffnang sponsor....
1st time menang tiket free...teruja ouh! ^_^

Tapi kan time aku nak collect tiket, ada masalah teknikal berlaku.. >_<

nuff::  what is your email address??

aku::  ctliyanaDMIB@gmail.com

nuff::  erm...it's not on the list lah...

aku::  what??!!  *eh aku tak marah...terkejut je*

nuff::  do you send a confirmation email to us??

aku::  yes!

nuff::  to which email address??

aku::  skyline@nuffnang.com....I even get a reply from some guy name Rob something..I couldn't remember...

nuff::  oh I see...erm there must be a mistake somewhere...

aku::  erm I forgot to print the email for proved...  *terus macam moral down*

nuff::  well nevermind then, we still give you the tickets...enjoy the movie...

aku::  really??  thanks!  *terus moral UP!*





hehhh aku tak tipu tau..memang betul dapat invitation...biasalah human error...nah aku tunjuk emel yang aku send dan apa yang dorang reply...

 




SEE! SEE!  I told you I wasn't lying...lalalalala~


well tak kritikal pun masalah ni...just a small mistake...lagipun staff nuffnang yang jaga kaunter is very friendly, dia tak kisah pun nak bagi tiket tu kat aku....dak encem pun tak sangka sebab dia kata kalau contest yang dia pernah masuk, dorang takkan bagi tiket tu sebab takde proof...my mistake jugak lah tak print email ni kan...isk~
anyway....thank you for your kindness...nama beliau Robert kut...ngee~  ^_^


Wayang start pukul 9pm...kitorang sampai awal 30 minit..teruja lah kununnya...hohoho~
 Selain 2 tiket free, dorang bagi juga notepad + pin + 2 regular pop corn + 2 regular coke...WOW! menarik bukan?? *wink wink*  \(^_^)/ 
Tapi aku and dak encem beli gak hot dog sebab kelaparan...@_@




 Buku ni boleh dibawa pergi meeting...lalalalalala~  =P




 well orang dah bagi haruslah pakai kan sebagai tanda penghargaan..hihihi~  ^_^



      





Ada juga pertandingan untuk best dress...means kena pakai baju kaler biru then cat muka kaler merah...pemenang malam tu paint muka dia sejibik macam mekap untuk watak dalam movie ni...mesti dia dah study dulu preview cerita ni ke kan...hehehe..tahniah untuk kamu!  ^_^
*lebih kurang camni la mekap pemenang tu...mantap kan? ^_^ *



oke bagi aku lah kan, cerita ni biasa-biasa je...
susah nak faham jalan cerita sebab banyak lompat² scene...
tapi apa yang aku faham, movie ni mengisahkan pencerobohan alien...then alien-alien ni kidnapped semua makhluk manusia sebab nak curik otak mereka...kalau nak curik otak haruslah kena potong kepala kan...adeh~  >_<
dorang curik otak untuk menggantikan otak alien yang dah lama atau dah mati (mungkin).
Yang paling aku tak suka bila part yang terkejut²...gila tersentap kaooo...hampir² dapat sakit jantung T__T
kejap je pun cerita ni...sejam lebih je... 
Ending yang agak menarik...err errrr~  nak tahu sila pergi tengok sendiri! lalalalalala~


  *nuffnang yang bagi gambar² ni through email...wink~*




"takde ke jumpa mana² bloggers??"


to be honest, aku tak kenal mana² blogger yang datang...kui kui kui~
masa balik tu dorang macam lepak² then ada yang amek-amek gambar...
tapi harap maaf lah sangat...aku kena balik rumah cepat...sob sob~
aku ghase aku nampak Hamzah Ian lepas bayar tiket parking...aku ghase la itu dia...tapi disebabkan terlalu segan makanya aku jalan pun pandang bawah je...jangan kata nak tegur, pandang pun idak...kah kah kah~
hehh aku ghase dia pun tak sedar kewujudan aku....jadi aku cuma menjadi halimunan walaupun berselisih dengan beliau...*apakah?*


Fine! sekali lagi aku minta maaf kalau aku bersikap seperti sombong..percaya lah, aku tak sombong...
MALU OKE! besar bezanya tu! grrr~


oke oke lepas ni aku akan berkenalan dengan semua orang yang masuk pertandingan nuffnang so that bila ada event macam ni senang la aku bersosial....ngehh~  =_=



END!



24 comments:

syirakhalid said...

bertuah badan dapat tiket free!!! hihi

nabilah_2908 said...

seronok nya...sy tkpernh lagi dpt tiket free...nk join pun malas..hehehe... :)

psst....dh tgk cite unstoppable....besh.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DREAMER FRUIT

Silver_Thought said...

waaaa...menareknyE dapat tiket wayang free!!! jEless okeH!hnsfff...@-@

Unknown said...

bessnyer dapat tiket free nak2 nuffnang bg lagi bess hehehe

Pencacai Alim said...

citer apa tu?

p/s: copyla. :)

zuar said...

cik yana...cane leh bertuah dpt tiket free ni??join contest nuff ke??nape sy xtau..hehe

yanamib said...

@pencaci alam:: cite skyline lah..psl alien alien =)

@zuar:: aah msk contest..just komen je kt iklan nuff hr tu..pehtu dpt la tiket free..hehe~ ^_^

ieda said...

wah2 sukenyeee die .. heheheh dpt tgk wayang free layie haaaaaaaaaa

sedap ker cite nie dikk :)

Anonymous said...

benda2 free memang best..haha!

akak saje x join pun kontest tu sbb jauh sgt wayang tu..lainla kalau kat e@curve..skrg jgk leh pegi.. :)

Rinna said...

Seronoknyaa..dpt tgk wayang free.. Nasib baik dpt masuk yer..kalau tak balik sajer je laa.. :)

Mama Hanim said...

best tu dpt tgk free..tahniah ye..

daydeck86 said...

Salam,
memang tak best cerita ni
yang jaga kaunter baju hitam lelaki tu la Robb and perempuan tu adalah Xinxian

yanamib said...

@daydeck86:: ooo ic..oke thanks 4 the info =)

Anonymous said...

daydeck lain kali sila la berkawan dgn yana nie..die nk sgt jmpa member2 blogger..

Duniakuabstrak said...

oi

bizi2 aku pon sempat baca tajuk entry ni tau..

terharu tak?

Duniakuabstrak said...

dah2 jangan terharu sangat..lap air mata tu..

yanamib said...

@ayul:: haha sengal..xde maknenye nk tacing..takat bc tajuk..cett..oke la ko sempt gak komen kan..ngee~

Tabung Saya said...

Hah,aku jmpe dak ni smlm..hehe..pasan x aku??aku pn bru berblog gk..xsangke dpt..nway hope dpt jmpe lg pasni :p

Zezebel said...

Tahniah.
Ni mesti buat tambah semangat nak berblog kan?

BENA said...

wahhhhhhh . bes ar sis ! ade mase utk bersosial . zra xde!!! HAHAHA =)


lorrr awat x amik gamba ngn budak hamzah tu . kalo tak leh tayang ngn die dah . hehehehehehehe~!

Unknown said...

perghh.. giler gempak citer ni..

Along Tapa said...

yer~~

rajin tul ko ek join...aku tak dan kot nak join...kalo dapat duit ke makan ke nak gak...hehe~~~

Gorengbaek - cerita pasal rokok...Meon kata

Hangit habis dah - Kurang hajor ke kurang di ajor??

Rashid said...

wow!! bestya..

Tahniah okey kerna dapatnya..

said...

nak try ajak incek T pi tgk citer nih

heehhehe ❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015