Nov 21, 2010

Masih Ada yang Ingat Kat Aku...huhu~


Macam dah lama gilerrr tak main pass-pass award...mujurlah ada lagi yang ingat nak sedekah award kat aku kan...hehehe~   tenkiu beri beri much to mizz Rima kerana sudi passed kan award ni kepada saya...mmuaaxx! ♥



Ingatkan selama ni aku syok sendiri je....kalau dah dapat award yang terang-terang memuji blogku ini santekkkk...maka bertambah laju degup jantung berdenyut sambil hidung dikembang-kempiskan tanpa rasa malu..hinssfff hinssffff~  =P



Lepas dah tepek award dan berbangga-bangga diri, haruslah menjawab beberapa soalan yang tak berapa nak mencabar macam amek exam kat kolej...ngehh~  ^_^



1) berikan satu nickname untuk saya

yanamib

tu kira nickname untuk alam maya lah...selamat berkenalan semua! hihi~  =)




2) ucapan untuk pemberi award ini

aku baru je berkenalan dengan awek ni...ecece...jadi aku cuma mampu mengucapkan terima kasih kerana memberi award ni kepada saya....arigato gozaimasu!! ^_^




3) berikan 6 fav artis/singer/group yang korang minat

- Anjang Aki *haruske? =P*
- Faizal Tahir
- Tokyo Hotel
- Taylor Swift
- Paramore
- Eminem  *dia sangat hensem!*





4) tag award ini kepada 10 orang blogger / follower

ishhh~
aku ni lemah la bab tag-tag ni...huhu~
kalau taknak pun boleh kan??ngee~
Jadi pada sesiapa nak buat tu silalah buat dengan seikhlas hati...mana tau takde idea nak update apa...layan je la tag ni kan...teehee~  =P




*********************************************


Award kedua datangnya dari hincek Mata Hati...

Beliau memberi award kepada semua orang yang singgah blog beliau lah..huhu~

Terima kasih bro!









Sekian...itu sahaja!

peace! v(^_^)









p/s:  masih dalam mood holiday...  ^_^


16 comments:

BENA said...

wahhhhhhhhh lame betul holiday sis . hehehehe =) bagus2 .


nape bab tag2 jadi lambat ek . zra pon makin lambat bab tag2 ni . pemalas agaknye kte berdua ni sis . xgtu ? HAHAHAA

hamzah ian said...

wa.. award dan tag..

Cik TeN10 said...

congrate dpt award!..=)
btw arigatou Gozaimasu...not K..hihi

Unknown said...

:).. award utk blogger yg best dan comel

Fitrah Adnan said...

wah tahniah2

ILA HonEyBuNNy said...

hhehehhe..dpt awrd gtu2 gk..uwawwa

meo_puyuo said...

meor tak termasuk dlm senarai 6 fav artis?

ok...fine...

Anna Boleyn said...

hehe ada dapat tp x collect lg. kuikui. :)

Pencacai Alim said...

bile nk tagged aku? hakhak

♥ Che NamNam ♥ said...

wahh dah macam artis dapat award..!!chomellah empunya belog neh..

salam kenal yer..

Unknown said...

dulu masa zaman hingusan suka dengar lagu eminem..skrg dah xboleh layan dah..huhu

ftrhd said...

yanamib...apa nama utk alam realiti?? hehe

Aida Azryn said...

tahniah! ;D

Unknown said...

bessnyer cuti panjang ke sis....suka ur nickname unik hehe

Duniakuabstrak said...

takde org igtkat aku pon, huk3

hahaha

Unknown said...

rajin betul yana layan award2 ni..
kalau akak kadang2 buat2 lupa je..
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015