Nov 4, 2010

Blog Ini Juga Sedap!! awwww~

Since internet kat opis 2-3 hari ni macam siput-dalam-pantang je, lembab ya ampunnnn...menduga iman sungguh...makanya proses menjengah blog sendiri atau blog rakan² adalah amattttt terbatas! hehh~

Lepas settle a few things pasal kerja, saja la aku bukak blog Life 101 yang comel lagi gojes ni kan *lempang*....niat di hati nak wusha lah komen² terbaru yang masuk...well aku set komen kat blog ni auto publish, so haruslah kena sentiasa alert bila ada komen baru masuk...*wink*

Tiba² pandangan mata ter-Stop kat shoutmix....tetttttttttttt~






wallaaweeyyyyyyyyyyyyyy~
Daku menang contest??!!
tempat keberapa??

Gilerrr lambat dapat announcement aku ni..huhuhu~

Apa lagi!!

Terus lah terjah blog sis MDT...

hei siapa tak suka dengan berita gembira kan....bahahaha~






tu dia!!

1ST WINNER LAGI KAOOOOO

yeayyyyyy~

kalau anak dia melompat sebab mengumumkan aku ni sebagai JOHAN,
apa lagi reaksi aku yang sebagai pemenang...??
terasa mau terbang hokay!!! YaaBeDaaBeDuuuuu~\(^_^)/

Laju je tangan capai henpon, SMS dak encem...

gilerr excited yu...HAHAHAHA~

pada yang ketinggalan berita sensasi ni,
aku menang ni sebab join GA kat blog sis MDT pada bulan Oktober lepas...klik SINI
lihat SINI pula untuk mengetahui apa yang sedap sangat entry aku sehingga dipilih sebagai pemenang...weeehheehheewww~  ^_^




Siapa suruh korang tak join...
kan dah jeles tengok aku menang...KAH KAH KAH  *lempang dush dush dush~*






Tenkiu beri beri much kepada para pengadil sis MDT kerana memilih saya sebagai pemenang...shayanggggg kamu ketat-ketat...mmmuuaxx!  =P

Aku dah emel alamat kat sis MDT...tunggu je lah next week apa la hadiah yang aku dapat...nebes + excited! nenonenoneno~  *_*



14 comments:

Unknown said...

wah!!! jelessnyer rugi tak masuk..apa2pun Tahniahla beb blog ni pun sedap gak hehe

ieda said...

dikk akak lempang leh !! lempang manjeeee pang ! pang !
adusss akak lak yg sakit heheheh

congrats dikk .. hahahah lucu banggat pic tuu wajar menang tuuu :))

Ciklinn said...

arghhh aku nak juara aku nak juara.. aku nak juara..... huhuhuh

hoyerrr........ ciklinn menang saguhati.. wakakkakak..oklah tu kan dari tkdpt apa2...

Anonymous said...

congrate ok?

salam kenal juga :)

Mrs Nurul said...

HAHAHA SUKE KO MENANG ;)

Fazleyatul Aini said...

isk isk isk
kalah ambo

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

akak tak join kontest tu sebab nak bagi yana
menang la..
cepat cakap terima kasih!!.
hahaha...
tahniah ....
dapat hadiah nanti tunjuk kat kami ye..

Duniakuabstrak said...

cet

tanpa sokongan padu dari aku kau takkan menang

cepat buat entry khas untuk aku sebagai tanda penghargaan

hahaha

tahniah weh!! da boleh kawin la kan? *tetiba

BENA said...

keEXCITEan menyerlah! TAHNIAH sis! hahahahhaa~

Along Tapa said...

abis la..seminggu la perasan dia ni tak abis nanti~~~

Gorengbaek - Amarah itu api

Hangit habis dah - Fakta tentang kentut

Anonymous said...

thniah..
lionteen masuk cntest xpernah mng..
mcm dah fed up je..

Anonymous said...

haha! along tu jeles yana menang... :P

azzey said...

yana MB:Mmg bila tenet lembap, bw pun taerbantu! huh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015