Nov 19, 2010

Makan Sorang-Sorang Macam Orang Gila....?!


Ayat tu selalu diucapkan oleh dak encem...sebab kadang² bila office mate cuti, TERpaksa lah pergi lunch sorang-sorang...walaupun agak bosan sebab takde teman berborak....janji perut TERisi....lalalalala~  v(^_^)



Mood raya belum habis lagi...office mate aku memang amek cuti dari hari Rabu lepas...kampung dia kat Kuantan daaa...letih la pulak kan dia nak ulang-alik dari Kuantan ke KL...makanya selama dua hari aku kena pergi lunch sorang-sorang...sob sob~  T_T



Semalam aku tak keluar pun sebab mak aku goreng spaghetti pagi tu...aku bawak bekal datang opis + beli nasi lemak...so bekalan tu memang mencukupi sampai ke tengah hari...hahahaha...punyerrr lah malasssss aku nak keluar lunch...hei opis aku ni letaknya kat tingkat 3...mengah tau turun naik tangga...kalau time perut tengah penuh, lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiii la mengah kaoooo...semput takyah cakap la...bahahahaha~  (-_-")



Tapi hari ni takde bawak bekal apa-apa...so gagahkan diri turun pergi lunch...
 eh tak jauh pun restoren yang aku pergi...betul-betul depan bangunan opis ni haaaaaaa....huhuhuhu~



Aku ke Cone Pizza aje~  yeayyy~  \(^_^)/




Agak ramai pulak orang makan kat sini hari ni...disebabkan aku keseorangan, lone rangers lah katakan...masuk je kedai terus cari seat yang dekat dengan pintu keluar...hahahahaha~  *motif?*  ai pun tak tahu lah nyah!   =P





 
 Macam biasa setiap kali datang sini aku mesti order menu ni...Spaghetti Aglio E Olio...tuuuu dia memang berbelit lidah nak sebut...aku tak pernah ingat pun nama spaghetti ni...terpaksa search kat gugel untuk confirmation...ngee~     Sedap ye, walaupun nampak plain, sebab bubuh olive oil je, tapi rasa dia sangat sedap...terasa jugak la rempah² sikit...kalau ikut tekak aku lah ni...hehe~





 Set sekali dengan air...kebanyakan set yang ada mesti includes mushroom soup yang penuh berlemakkkkk + garlic bread yang ditabur cheese atasnya juga berlemakkkkk berkrimmmm...tapi hari ni aku order yang simple je...spaghetti + air sahaja....macam kureng sikit lah selera makan bila sorang-sorang ni kan...hehh~  =_=






 Yang paling best kat sini is dorang takde service charge / government tax... maknanya harga yang terpampang kat dalam menu, itulah harga yang kita perlu bayar...weeeee~  ^_^
hurmmm yang kat resit tu lah nilai fulusku yang TERpaksa dikeluarkan untuk hari ini...oke la kan tak sampai RM10...? hehehe~  ^_^




Korang makan apa tadi??  mesti sedap...nyum nyum~







p/s::  Nak tau kisah orang jakun jumpa pizza?? klik SINI


p/s::  Esok pi Segamat!! yeayy...holiday! holiday! holiday!  happy holiday uols!! ^_^



13 comments:

azzey said...

y@n@ MB; Mkn sorang2 mmg x best kan yana......boringgggg.....

Unknown said...

kte mkn ns ngn sambal sotong kat uma..!!!
tp ble pusing sudu trnmpk telur lalat pulokz..adeh la..

Duniakuabstrak said...

makan sorang2 sebenarnya seksi

efa said...

makan sengsorang mmg bosan...den kalo sengsorang tak pergi la makan hehehe..berlapor ja la kekeke

Fazleyatul Aini said...

sebab tuh ayul selalu makan sorg2,dia nak feeling seksi
haha

suria lekatlekit said...

nampak macam sedap jer... nk try la nanti

Kak Amy said...

salam..

sedapnya la , anyway happy holiday ye

Anonymous said...

hahaha
dulu suke mkn sowg..
skrg x suke!

Unknown said...

peh.. murah giler..

meo said...

bilalah nk belanja abg meo nie

Adam 'Amar said...

kehkehkeh...ayat makan sorang mcm org gila tu mmg betul2..rasa malu nk mkn sorang2..kadang2..peduli hape...hahaha...huuu rm8.90 utk lunch je ke? fuh~ kalo kat Penang ni..( Tanah besar ) boleh 2 orang tu...heheeh~

BENA said...

makan sorang2 memang xde feel sis . tu sebab time keje popular dulu . zra makan sesorang . gile lah macam xde KAWAN . macam sebatang kara . HAHAHAHA =)

kawan sis org kuantan . JOM LA IKUT DTG KUANTAN gak sis . heeee~

Mrs Nurul said...

WAAA MURAHHHH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015