Nov 18, 2010

Motif Tulis Jangan Beli Majalah Remaja??

Entry ni berkaitan dengan entry berunsur riak pasal blog Life 101 masuk majalah Remaja tu...Klik SINI~
Sebelum ni aku buat tajuk, "JANGAN BELI MAJALAH REMAJA BULAN NOVEMBER..PANAS!!"



Dan tajuk itu telah mendapat perhatian salah seorang editor Remaja sendiri




Kepada encik Izwaashura...saya tidak bermaksud untuk memalukan majalah Remaja...apa lagi untuk kondem..siapalah saya untuk berbuat demikian...saya menulis tajuk itu sebab saya rasa itu yang orang suka nak baca....sekadar mempromosikan entry berkenaan...



Lagipun isi kandungan entry berkenaan takde kena mengena dengan memburukkan majalah Remaja...Mungkin cara saya itu salah sebab tajuk tu memang agak sensitif....dan di atas nasihat dan pandangan kawan², saya buat entry ini sebagai tanda meminta maaf sekiranya ada salah faham berlaku....



Saya juga telah menukar tajuk pada entry berkenaan...boleh rujuk di SINI~  dah buang perkataan "JANGAN BELI" tu...^_^



Di harap entry ni dapat menjawab segala salah faham dan persoalan atau ketidak-puasan hati dari pihak encik...Sekali lagi saya meminta maaf di atas keterlanjuran penulisan saya...










p/s:   lepas ni kena hati-hati sebelum menaip...nasib lah ada 'backspace'...huhuhu~  peace!  v(^_^)


15 comments:

Anonymous said...

takpe...blogger semua positif...hidup yana...hidup majalah ramaja..

JULYA said...

aah ..betul la tu yana.wartawan pn suke buat camtu.pandai cari ayat tuk tarik perhatian orang kan.nyway hope dorang paham...go yana go

syirakhalid said...

ala...sekadar nak buat gempak sikit je kan..ape salahnya...anyway, yana still the best! hehe

Unknown said...

takper at least dia mai baca glemer apa hehe

zuar said...

pasni kena letak yang bergaris tu..baru betul.tapi xleh plak letak kt tajuk kn.hehe

Hanis Azla said...

alamak ada yg terasa yer.. takpe lain kali kena berhati2.. jd peringatan buat diri sendiri juga ni.. Thanks yer..

ILA HonEyBuNNy said...

ila dr sek form 3 until now tiap2 bln wajib bli majalah remaja...suka2..hehhe

nabilah_2908 said...

sy pun faham apa maksud yana dengan perkataan "Jangan"...bukan bermakna Yana nk memburuk2kn majalah remaja yer tak..? ;)

tkpe la...jadikan ini semua sbagai pengajaran.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AIDILADHA 1431H - PART 1

BENA said...

haaaa sis2!! adk zra beli remaja ni . tak sangka tau ! dah lame zra xbeli remaja2 ni . sebab minat membaca semakin TIPIS macam kacang PIS ! HAHAHAHA =)

Unknown said...

kene hati2 lepas ni kalau nak tulis tajuk entry...semua bogger semua kene amek pengajaran...mayb antara blogger kita faham, tp org lain mayb ada yg akan terasa dengan tajuk entry kita...

kita kenelah belajar dari kesilapankan...

selamat hari raya AIDILADHA...:)

Rinna said...

Wahh glamer blog Yana yer.. congrats sampai masuk majalah.. :)

suria lekatlekit said...

kadang2 kita nak buat Gimik agar tajuk tu nampak Hot then org akan clik baca apa yang terkandung.. bagi orang yang hanya suka baca Tajuk.. akan jd masalah pemahaman.. so, semua ni jd peringatan kt kita blogger2 ni. even sy sendiri pun dpt pengajaran

yanamib said...

@THE LEKAT LEKIT STORY ::

exactly! tu lah motif sy tulis tajuk cemtu...erm..lps ni kena lbh berhati² sbb pembaca blog ni bkn sekadar bloggers..ada jugak yg non-blogger bc..pemahaman dorang x sama dgn kita...so kena consider jugak kn =)

Ogy said...

kadang2 org tersalah anggap maksud kita...kita pun kena belajar bahwa pemahaman org ada byk segi...so kita kena lebih berhati2...it's happened too mama too...

tak pasal2 hubungan sesama blogger dh renggang...padahal niat kita bukan mcm yg dia fikirkan...

Fnd Rocka said...

Haha.kalau aku ckp jgn tonton dua alam..agak2 DDR nak hntr mesej kat aku x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015