Jan 11, 2012

Wordless Wednesday #20 | Teh Ais



macam teringin teh ais lah... (-_-")

bukan semua orang pandai buat teh ais...

rumah aku takde teh...

teh banyak kafein...tak elok untuk orang yang low HB...

tapi sekarang memang teringin nak minum teh ais...

padahal pagi tadi dah minum segelas teh ais....

gambar atas tu gambar pagi tadi lah...kahkahkah~

tiba-tiba entry ni tak jadi WW sebab macam seronok membebel...grrrr~  =.= 

oke bai~!






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

15 comments:

Rozuan Ismail said...

kat UKM ni pon ada satu cafe je yang teh ais dia betol2 kaw

PUTRI LAGU said...

wah best nye.. neslo ais lagi best :)

Huda said...

lama tak minum teh ais..dah baca entry ni teringin la pulak..

bukan photographer said...

kopi lagi banyak kafein..

oke bai~

Aida Effarina said...

eh sy pun low blood pressure tp suka sgt teh ais.. sedappp kan :)

pinky said...

yana...minum ais lagi ker?huhuhu...

Mama Ema said...

sebelum bersalin minum jer ais..tak apa pun..

rumah akak tak boleh nak buat teh ais..teh nya sentiasa ada..tp susu yang tak ada..sebab akak jenis minum air yang tak campur dengan susu.

aizamia3 said...

sedap.. tapi la ni tak boleh minum ais sebab dah batuk teruk.. :(

diana said...

akak tak boleh minum teh ais atau apa2 yang ada susu pekat dah sekarang ni..sembelit la..dalam keadaan sekarang ni tak nak la sembelit.sebelum mengandung kalau sembelit tak pe..tapi sekarang tak berani la..

yana sebelum besalin ni makan je apa nak makan.nanti dalam pantang
payah dah nAk makan..heheheh

mynameismy said...

ini bukan wordless wednesday... byk words tu..:D

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

huhuhu teringin plak nak ngidam lagi....hik hik

Hazman said...

sementara boleh minum AIS nie layan la dulu yea...hehehehe

nabilah_2908 said...

kalau dah teringin ni...jgn tahan2.. :)

Finaz Jaafar said...

teh ais mmg sdp tp kekadang je kite layan

aimie amalina said...

betol!
x semua org pndai wat teh tarik
teh pekat, sama gu dgn susu baru sedap :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015