Jan 20, 2012

Aku Menang BMW beb!!!


phewwww! memang tak menahan baca emel nih...haha~
sejak bila tah nama aku jadi 'Waris'?? dem yu~!
agak-agak kalau aku claim betul² boleh dapat ke kereta ni eh??

Nama penuh::  Waris bin Pewaris
Alamat::  201 Kampung Warisan Jaya, Taman Angkasa, Planet Pluto
Sex::  tidak dapat dikenalpasti
Umur::  62 tahun
Pekerjaan::  Pembersih Planet
Nombor telefon::  0087588888888888888
Negeri::  Nilapuri
Negara::  Nilapura


HUAHUAHUAHUAHUA  *pitam!*  >_<






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

8 comments:

♥ Elin ♥ said...

waahahha bikin mak cemas jer klik cecepat tau..

Ujang9897 said...

BMW kegemaran tu kan...


wei betul2 menang tu..hahahaha

mas saari said...

memang pentipu diaorang ni... ingat senang ke nak bagi hadiah BMW!

POSH76 said...

lawak...lawak..takde menda mudah dalam dunia ni hehe

Lya Colours said...

boleh jalan2 1 malaya dengan kereta baru.haha

Ladysirna FA said...

penipu mcm mcm cara ek..tp yg ni mmg x masuk akal...

Rozuan Ismail said...

nilapura? demm!! nama citer melayu sgt

pha is said...

too good to be true... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015