Sep 14, 2011

Rezeki Anak...Alhamdulillah~



Pakcik Nuff macam tau tau je aku tengah preggy...kihkihkih~
syukur sangat...walaupun starting tak tinggi...
biasa dapat RM2 ke atas...
tapi tak kisah la...
daripada takde langsung kan?  =)
kena mula menyimpan untuk anak dah sekarang...pheww~  (^^,)












p/s::  malam ni tengok wayang kat Wangsa Walk...cerita apa tah...esok aku story k  =)





Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

26 comments:

mas saari said...

dapat BE lagi...memang rezeki anak yana tu!

hpmurah2u said...

tahniah...nak tanya..cmne dapat BE tu..dia kuar katne?sy just nuffnang update tiap smggu dpt 20 hengget je

tq

regards,
jom tgk smartphone

Anum said...

tahniah2

farah izwani said...

rezeki anak untuk mama. :)

sahromnasrudin said...

tahniah!!! bukan senang nk dpt tue kan....

CIK MAY said...

alhmdlh..rezeki tu..same la..aii pun ade dapat B.E ari ni..2 ketol plak masuk..=)

Eera Shera said...

rezeki utk mummy yana kan..hehe

aimie amalina said...

alhamdulillah
murh rezekiii
waaa..muviii lagiii
jeles nyeeee..heehhe
rini murh kan...

Rozuan Ismail said...

Alhamdulillah.tahniah kak yana.

eyjalukman said...

hee kak yana , bestnyee . nnti simpan duit baik2 taw , untuk future anak2 .
alamak best plak tgk org pregnant nih . haha

wanda arry said...

tahniah2 kak yana..
xpenah taw ape tu BE smpai dok tengok blogger lain sebut..xpenah dpt la tuh :(

Lya Colours said...

ko ni asek tgk wayang je. apa kata sedekah tiket tu kat aku. wuwuwuwuwuw =D

Zabid9897 said...

kalau boleh jgn selalu tgk wayang sgt... apa2 pun Tahniah dpt BE... betul... BE kan..heeeee

Zabid9897 said...

kalau boleh jgn selalu tgk wayang sgt... apa2 pun Tahniah dpt BE... betul... BE kan..heeeee

Zabid9897 said...

kalau boleh jgn selalu tgk wayang sgt... apa2 pun Tahniah dpt BE... betul... BE kan..heeeee

diana said...

belum dapat lagi!
(yakin je macam akan dapat jugak)
hahahahah

FariehanIbrahim [LBC] said...

pffttt! untung lar baby..ngehee xD

d_tieah said...

Murah rezeki.. Aku dah lama kot tak dapat BE.. Bior lerrrrrrr.. Dasar malas punya orang nak update blog.. Hehhe..

Mr feckry said...

dah lame wa tak cek nuffnang

EZAN IDMA said...

hye kak. lame tak singgah. sory eh. akk siht? kandungan cmne?

hazman aka species1980 said...

hurmm...sempoi gak nama kempen tue..... Kingston Happy Birthday to wife....

Myra Jay said...

Tahniah ye..

Sama la kita dapat BE jugak :)

ieda said...

tahniah dikkk ! ...
akak tumpang gumbira ..
rejeki bb tuu :)

Cik Azizah said...

tahniah kak..tumpang gembira tgk akak!

msredcheesecake said...

Alhamdulillah...biar bertambah2 lagi rezekinya....

LittleGurl said...

ok boleh simpan duet beli pampers and susu baby nanti ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015