Sep 7, 2011

Kawan² Bloggerku Macam Sepakat Buat Entri Lebih Kurang Sama...eh! =)



Aku perasan kan hari ni ada la 2-3 orang rakan² bloggers yang update entri menggunakan isi yang lebih kurang sama...copy paste?? tak mungkin sebab waktu dorang publish entry tu memang nak dekat sama...lagipun tajuk dan cara olahan berbeza...tapi aku macam teruja sebab motif entry dan isi yang cuba disampaikan adalah serupa...SERUPA oke!! hahaha  ce korang check link² yang aku bagi bawah ni...apa pendapat korang??  ^__^


Entry mengenai soalan² sensitif

Isu kahwin lambat oleh kak Diana

Isu kahwin lambat oleh Mizz Su

Isu orang mengandung oleh abang Ben

Isu tambah anak oleh kak Diana




Paling tak tahan sekali bila baca komen salah seorang rakan blogger....adeh la~






Entry 'jantina ketupat palas'

Jantina Ketupat Palas oleh Yanamib

Jantina Ketupat Palas oleh Lily



Memang sebijikkkk...tak menahannnnn~!! hahahaha adakah ini bermaksud kami kami ni sehati sejiwa?? phewww *pitammmm~!*  =P


Ada tak korang alami situasi macam aku?? baca entry kawan² blogger yang hampir sama isinya?? hihi menarik bukan?? ^___^















p/s::  malam ni tengok wayang kat Mid Valley...cerita apa tah...dak encem ajak aku ikut aje...esok kalau rajin aku review la...kalau malas aku tepek gambar wordless Wednesday je...hohoho~  =P





Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

9 comments:

Unknown said...

hihi kebetulan je...
topic hangat katekannn

aamalinaazman said...

kikikiki
aiyaaakk..kak yana wat entri..heee
terharu..hehehe
sehati sejiwa la cenggini dgn akak
kikiki

msredcheesecake said...

pernah gak alami...tapi jaranglah...

Cik Asma BLuppy said...

tak pernah lagi terjadi!!
sehati sejiwa la ni...

eiela said...

huhu kebetulan tuh.. tak pernah jumpa lagi, kalau entri berasaskan SEO tuh selalu lah jumpa.

eiela said...

huhu kebetulan tuh.. tak pernah jumpa lagi, kalau entri berasaskan SEO tuh selalu lah jumpa.

al_hakim said...

mungkin pemikiran depa same..tak pun dah tak de cite lain..sy pun dah kebuntuan..wuuu

Fazleyatul Aini said...

haha tu lah nama nya kebetulan
bleh la nyanyi lagu suratan atau kebetulan tuh. kehkehkeh

Unknown said...

kehkehkeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015