Sep 24, 2011

Hanya Kita Berdua~

dak encem nampak selimmm dalam gambar ni  =P


DIA mungkin bengis seperti singa, 
tapi DIA menangis tonton cerita korea, 

DIA mungkin keras bila bersuara, 
tapi DIA jujur dengan apa adanya, 


AKU LAGI KENAL DIA.....


AKU lebih bengis dari sang naga, 
Tapi bisa nangis semata dari cinta, 

Suara AKU keras tak berbahasa, 
kerna AKU rimas gedik mengada², 

AKU mudah baran tidak semena, 
mana boleh tahan angin cemburu buta, 

dan AKU sengaja tunjuk keras kepala, 
AKU punya manja kau saja boleh rasa...


HANYA KITA BERDUA~


Copy dari status FB kawan aku...hihi~


Saja nak berjiwang² di hari Sabtu...eh cuti² ni la best berjiwang² dengan pasangan...tak gitu?? hikss~
hari ni kami berjiwang shopping barang rumah then touch-up² rumah...next week nak buat kenduri doa selamat...sedara mara nak datang...kena la bagi molek molek sikit rumah ni...tak gitu??  sesi menerjah rumah kawan² mungkin akan diteruskan...bergantung pada tahap kerajinan dan stamina diri masing²  =)


Apa aktiviti korang hari ni??  (^^,)






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

28 comments:

bicara mak dara said...

wahhhh besttt2.. selamat bershoping ya =)

msredcheesecake said...

jiwangla... dah tak salah dah nak jiwang dgh baby dia tu... heee.... aktiviti msred, jiwang dgn anak2...

gigiAriEma said...

bila nak dpt bby ni.... ngee
bole shopping bju bby.. kiki

Ibu Muda 30series said...

aktiviti hari ni? kerjaaaaaa



huhuuu

Unknown said...

sweet couple...kiut sgt!!!

Fazleyatul Aini said...

hari ni i koje until 1pm. balik koje terjah wedd member jap. balik umah masak pengat pisang, pastu petang basuh kete, malam ada family dinner

hah amik complete. kehkehkeh

deq noor said...

open house sana sini... makan & makan.. habis raya kena diet! hihi..

nabilah_2908 said...

couple yg comel... :)

selamat bershopping... ;)

BeloG MTT said...

Alahai sweetnyaaaaa :) ♥

Fariehan Ibrahim said...

alolOo..comel nyeh! grr~ >.<'

nti ber3 msti lgi comel..ngehee x)

Nadia said...

romantiknyes..:)

Unknown said...

alhamdulilah..
masih dalam mood "cinta"..
hehehhe

Baiz Mamat said...

wah sweet...hehe..

nak tahu tak kelebihan orang mengandung?

jemput singgah blog saya..

Unknown said...

itu macam lirik lagu fynn jamal.tajuk dia 100 juta

hazman aka species1980 said...

hurmm... tapi sihat sebab kena tonsil....MC tapi plan nak pergi OPEN HOUSE petang nie..... p/s : tunggu jemputan house warming umah baru korang....hehehehe

BENA said...

cop cop cop ! sis !! sis da bape bulan ek ek ek ? heeee ;)

kekunang said...

hamboih...lagu 150 juta kau!!! take care mommy yana!

Unknown said...

alolo suweetnyee..;D

pernah dgr lagu ni kat utube.. huhu

Unknown said...

wah kak yana nak deco umah bestnya! selamat bershooping!

Aida Azryn said...

hamboi jwang ye.. hiks. ;)

Mr feckry said...

bab citer korea tu mmg x le bla

suria lekatlekit said...

Yana tggl dgn family lg ke dh tggl berdua dgn hubby??

Yana Yassin said...

aktiviti hr niee,.. mkan, makan dan makan,,... pecah perot,.. wowowoww

eliyaezlinalias said...

jiwang pon xpe....
da lulus lesen kennn!

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

perghhhh kembang kempis encik suami bila baca walaupun di copy dr kwn..huhuhu, bb chat ke yana?

mas saari said...

sweetnya!

akak hari ni pi open house je..

Duniakuabstrak said...

sweetnyerr..teruskan ke sweetan korang berdua sehingga ke anak cucu tua krepots.. keh3


*dah lama aku tak buat onar kat sini..hahaha

Unknown said...

haaa ini lagu saya kenal sayang saya tu !!

sweet la akk n ujang =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015