Sep 9, 2011

Jum Jadi Jiran Aku wehh~!



waaaaaaaaaa aku dah terjebak dengan game The Sims kat FB...
and sekarang aku tak boleh berhenti main game nih..!! wawawawawa~
jadi tanpa rasa bersalah dan tanpa segan silu,
aku nak HASUT korang join main game The Sims...
serius bestttttt! kikikiki~


Termasuk hari ni dah 3 hari berturut² aku mengadap game nih...
sambil update blog sambil wusha sims aku tuh...
sampai aku pun konpius kadang² apa yang aku merapu kat blog...hahahahaha~  =P
eh siapa² yang dah sedia jadi frens aku kat FB,
main laaaa game the sims ni tau...
lepas tu add aku as korang punya neighbour...
kalau tak tahu nak add korang bagitau aku...nanti aku add korang...
wahhh sanggup nyah!  =P



obses sangat main sampai jadi macam ni...adeh~  =.=



Jum jum jadi jiran aku sekarang!!  yeehaaa~!! \(^___^)/















p/s:: malam ni attend open house member...ada BBQ yuuu..nyum nyum~  eh kitorang memang tengah cari rumah untuk diserang weekend ni...ada sesiapa sudi menjemput?? ngeee~  (^^,)"






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

21 comments:

aamalinaazman said...

aiyaaaaakkk
ruginyeeeee
sebb x men game

huuuuu

Unknown said...

haha.akak yana kita baru addicted kat game facebook.zaman wan dah lama berlalu.naek bosan dah

Unknown said...

tak pandai main game gini..:p

FarhanahAdzlan said...

maen jgan lupa makan..haha=)

Jenny Pa-un said...

kak yana.. saya main game tu hehehe.. skrg baru berada di level 12 huhuhu...nak jdi jiran tak hehehe :)

Anonymous said...

kite da add , name fb kite syahirah suhaile
kite pun main game ni . meh la kite berjiran ^_^

nabilah_2908 said...

mcm seronok je menda ni...huhu..

dh lama xmain game fb ni..nti leh la try usha2...

Liza @ Adzriel AB said...

he..he.. tu yg kak liza malas nak usik game. susah nak berhentii

mas saari said...

dulu akak pun gila main game kat FB ni...semua game akak main!

sekarang dah pencen! huhuhuuu

Diana @ BKKC said...

tak boleh...tak boleh....nt kalau dah start main habis korean drama ku anak tirikan...habis research..aku ketepikan... hehehe

FadhDeela said...

dah start main game kat FB tu msti ssh nak stop..huhu takutt :P

Meh sini: Cara - cara Mengelak dari Selipar Dicuri!!

Intan Aina said...

wah nak men gak la..
dulu time PS2 & kat pc main game ni,
addicted sesgt..ok nak start semula main..huhu

Fazleyatul Aini said...

aku masih blur dgn ini sims

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
gua tak ada muka buku

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
gua tak ada muka buku

Ibu Muda 30series said...

the sims ni akak main sebelum ada FB lg...tahun 2000 camtu kalo tak silap :)

Hello Hello said...

wachaaaaaaaaaaaaaaa

Unknown said...

kalau tak kat FB pon kak..mmg jijah main game ni..serius mmg best The Sims!!

msredcheesecake said...

msred main the sims sejak 10 tahun dulu...game pc la...

TSS ni baru je hari tu fren fb add jadi neighbour....

BENA said...

bes kannnnnnnn maen bende alah ni kan kan kan sis !!!! heeee ;)

CikPuanWanda said...

nak jadi neighbour kak yana..tp kan...akak xapprove lgi sy punya request..dah lama tu..hukhuk..sedey taw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015