May 30, 2011

Gaya Lelaki Cam-Whore

Semalam aku pergi Putrajaya dengan dak encem...saja la nak tengok apa yang menarik dan apa yang TERjual kat sana...huhu~  jalan² dari pukul 5pm sampai maghrib...seronok sebab dapat snap-snap gambar...dak encem jadi model, aku jadi camerawoman...terasa sangat macho lah bila aku pegang dslr tuh...kahkahkah~   =P





Masa kitorang sampai ada menatang ni..apa tah nama benda ni...siapa tahu?? macam seronok je kalau dapat naik *bajet berani lah kann~  puihhh~*






ai teruja tengok baju rambu-rambu itu...hahahaha~  err agak² abang ni senyum tak masa orang duk amek² gambar dia?? kehkehkeh~  =P






ninja!! *oke tipu*...aku tak ingat ni gerak khas mana...haha...banyak rupanya team-team askar ni...bukan sekadar baju hijau tu je...pfftttt~   






kadang² aku tengok diorang ni nampak garang pulak...huhu dah nama pun askar kan...takkan nak suruh jadi cheerleader...?? pengsannn! (-_-")






oh aku yang suruh dak encem bergambar dengan awek-awek Digi ni yeh..bukan dia yang gatal, tapi aku yang gatal nak snap gambar dia...hahahaha~  *noktah!*






Sesi menurunkan tandatangan...well kitorang kan glemer...artis trang tang tangg *haktuihhh*  oke dorang nak kumpul sejuta tandatangan sebenarnya  ^_^






Hospital mudah alih ATM...bukan mesin duit atm tapi Angkatan Tentera Malaysia...ngerti??! dari gambar ni kita boleh tahu, dak encem BUKAN seorang doktor...sekian!  =.=






bersama geng-geng hantu mak Limah...hebat woo teknik mekap dorang ni...dah la time maghrib...nasib takde yang histeria ke hape  (-_-")






lagi posing dengan abang tentera~






posing dengan salah satu kereta kebal...bila sebut salah satu, maksudnya ada banyakkkk kereta kebal yang dipamerkan di sini...tak larat nak posing kat semua kereta...>_<






patung semata...oke dah Maghrib...masa untuk pulang dan solat!




Dalam banyak² gambar, memang ada 2 je yang ada muka aku...hahaha...aku yang suruh dak encem jadi model dan berposing dengan gediknya...dak encem ada suruh aku posing, tapi aku taknak...macam seronok pula main² dengan kamera...


Ni lah masanya aku nak belajar ambil gambar yang cantik TANPA edit walaupun hakikatnya gambar² yang aku ambil biasa² je...T__T   aku tengah belajar lagi pasal lighting...tu ada gambar yang gelap, ada yang oke, yang terlebih cerah..tsk...takpe takpe...usaha tangga kejayaan...chaiyok! \(^_^)/













p/s::  nak berbuka apa eh malam ni??  @_@


23 comments:

Cik Eka said...

fuhh nampak gaya cam best dan dak encem tu berjaya menjadi model..

errrr part yg jadik dokter tu lawak

NURUL AINI NORAZMAN said...

ujang x mcm nk bedah org pon,.mcm nak masak je caranye,.hahahaha

Ujang9897 said...

smart siot model tu

Cik Puan Izan❤ said...

model tak bergaji yer ujang...heheheh

Ct Arina said...

kemaen brader2 askar tu pakai topeng. cover muke la tuh! ;P

nabilah_2908 said...

hehehe..layan je jadi model.. ;)

tul tu Yana....usaha tangga kejayaan...rajin cuba..lama2 nnti leh jd pro photoG :)

EZAN IDMA said...

haha, ingt akak kene dera jadi kamerawoman. hee asek gmbr bro ujang je yg banyak. puase ek? selmt berbuka

mas saari said...

akak pun pi gak semalam tapi tak jalan2 pun kat tempat pameran askar ni...huhuhuhu

diana said...

baju apa yang gadis digi tu pakai..
sampai nampak baju dalam..
ok..akak memang kolot..:p

CassiaSiamea said...

gambar no.8 cam ngah masak burger je..

mynameismy said...

kat sini ade jugak gambar ujang yana letak. kat ujang? hampeh tade lgsung gambar yana
haha

nukilanaffiza... said...

tak mampu nak g sana...jalan kompem jem..huhuhu..so tgk dr blog kengkawan la tentang suasana di sana...hehehe

IFA Athirah said...

eeehee.mcm seram je gmbr bedah tu..erk http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

kayrul-shah said...

dah macam mkn stik pun ada tengok model tue kat bilik bedah ATM..hehhehe

MamaEma said...

akak pun komen kat ujang..tk sesuai jadi doktor..gayanya nak menjamu selera..bukan nak buat pembedahan...hehee

AMMAR YASIR said...

Dak encem jadi doktor lah..hehehehe

FariehanIbrahim [LBC] said...

tu diaaa,
ada ciri2 jdi photograper hebad! =P

HaNa Hani said...

bagi chance kat laki plak nak posing2 kan
^_^

Mama Gee said...

wahh lawo gambar2 tu...
gambar mama gak hampeh..
dh tak bawak kamera..
lama2 bertambah pro amek gambar..lg lawaa...

wanda arry said...

xpe2..usaha lagi..tp menakutkan la askar yg ada rambu-ramba tuh

lalink7 said...

dah cantek dah gambar yana amek tuee..cuma kena godek lebih sikit..wahh pandai husz komen macam teror yee..hahaha

ieda said...

dik ! dak encem dah gemuk sikit lah .. ke akak salah pandang ! ekekekkeke

aanie said...

ari tu pun sy g lepas asar smpi maghrib gak...rugi x terserempak ngn korang...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015