Dec 7, 2011

Punca Perut Jadi Ketat~!!


Tadi lunch kat Cone Pizza...
depan opis aku je restoren nih...
macam takde selera nak makan nasi hari ni...
tapi tak order pizza pun...
order set pasta je...
kat sini ada lunch set...
pasta + mushroom soup + soft drinks...
harga bergantung pada jenis pasta...
puas hati lah kita makan dengan harga yang dikenakan
daripada order ala-carte mencekik jugak lah harganya...huhu~   =)




mushroom soup~



garlic bread...setiap set akan dapat 2 pieces of garlic bread  *pic gugel je..lupa snap gambar garlic bread tadi..dah masuk dalam prot baru teringat..haha*




aku order spaghetti bolognaise, beef...sedap! tapi lagi sedap lah yang mak aku buat...itu sudah pasti! muahaha~  =P


Serius ketat prot aku lepas makan...
aku tak faham kenapa orang cakap ibu mengandung kuat makan...
aku rasa dari dulu sama je kuantiti makanan yang aku amek...
tak tahu lah kalau aku syok sendiri...muahahaha~  =P
tapi serius tau...aku tak boleh makan banyak sangat
nanti senakkkk je perut...
nak bernafas pun payah...haha~
lepas tu sakit kat bahagian bawah tulang rusuk..adeyy~





Dan ini total yang kami bayar...
well aku pergi berdua dengan officemate aku...
kitorang amek set yang sama...
so RM35/2 = RM17.50 sorang...
sekali sekala oke ler teww...
korang lunch apa tadi??
ketat tak prot tuh?? ngee~  (^^,)






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

16 comments:

Rtp Farra Arisha said...

huhh, kenyang betul ek sekarang~ next time you've to treat me well. hehehe.

a.R said...

tak lunch la yana..hihih. sebok bersopping...hihihi~ tp tak beli pon...

mas saari said...

akak pun sama, masa mengandung tak byk makan pun!

Unknown said...

amboi,sakan makan ye.huhu

Unknown said...

wow/ nmpak sedap

Unknown said...

wow/ nmpak sedap

Unknown said...

makan puas2..
nanti dalam pantang banyak benda depa tak bagi kita makan..
kalau nak makan kena curi2..
muahahahah

Cik Bambam said...

pose ari nie~ :)

BENA said...

wahhhhh ;) sis nih makan makanan orang barat sokmo . ni mesti anak ala2 omputih nihhh . hehehhe ;)

ewanthology said...

makan selagi mampu

Honey Bhulat said...

wah sedapnya =] bak cikit..nak sup.nampak sedap sup tu

Ammar said...

Sedapnya spageti. Huhuhuhu

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

mak aiiii sodap ehhhhhhh

nabilah_2908 said...

mungkin lain org..lain perut kot.. :)

garlic bread tu...mmm..nmpk sedap... :)

Unknown said...

pandai ko amik gambar spaghetti nie.... mmg bukak selera aku laaa

yanamib said...

Hee aku blaja dr ko lah amek gar food dkt2 gitu =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015