Dec 2, 2011

Aku, Seminar dan iPad~


Lokasi:: One World Hotel, Bandar Damansara
Masa:: 8am - 5pm


** aku dah reti update blog guna iPad..!!! hahahaha *nada riak di situ*

** bosan tahu dengar ceramah..tapi aku tak concentrate langsung...sibuk main iPad..jakun la katakan sebab dapat belajar benda baru...edit gambar pun baru belajar tadi..hihi

** akan datang boleh la nak update blog macam abang Ben...

** oh aku tak reti nak buat backlink bila guna iPad...ada sesiapa yang tahu??hihi

** tolong jangan menyampah dengan entry ni...anggap je aku tengah peghakk! v(^___^)"


Sent from my iPad

13 comments:

qasehraihan said...

hehehehe...comel je entry ni yana..

EZAN IDMA said...

waaa nak ipad jugak heheh :P

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhh tahniahh... nanti boleh le update dimana dan bila bila masa jua.. cayalah =)
p/s: psssttt yana.. pasti dah kurang rasa mengantuk tu kan hehehehe

Adylia Qarissa said...

pasni boleh update setiap 5 minit...hahaaaa

diana said...

malu bertanya sesat jalan.ye dak??:)

Nyamuk Terbang said...

ecehh ad ipad

mas saari said...

hehehe...kalau akak pun jakun gak!

Anum said...

cute entry
hehe

eliyaezlinalias said...

internet di hujung jari...
kelllllaaaassss kau yana! hahaha

POSH76 said...

nasib baik ada IPAD takler boring sgt

Rtp Farra Arisha said...

hehe, do enjoy your day well!

deqnoor said...

syiokk tu... mesti akan update blog di mana2 kan...

Cik Azizah said...

best la kak yana. boleh update blog kemana2 jer..hehe untunglah~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015