Dec 20, 2011

Hadiah Pertama Dari Ex-Pakwe~

Macam tak sesuai bercerita pasal ex-pakwe
dalam keadaan aku yang nak jadi mak orang sekarang ni ye dak??huhu~
well ex-pakwe aku dengan suami aku adalah orang yang sama...huahuahua~
sekarang dah jadi suami, so kira ex-pakwe lah kan?? kann?? =P
korang boleh baca sejarah cintan cintun aku dengan dak encem
dalam entry 'Kisah Percintaan Aku dan Dia'


Masa baru² kapel biasa lah tak kenal pasangan kita tu macam mana...
tak tahu dia tu jenis romantik ke, sempoi ke, selekeh ke, bla bla bla~
aku pun takde la nak expect apa²...
lagipun dak encem is my 1st love...
mana pernah kapel dengan orang lain selain beliau...
he should be proud of that FACT!!
sebab aku sendiri vangga tahap dewa dengan diri sendiri...hinssfff hinssffff~  v(^__^)"


tiba² kan ada sekali tu dak encem hulur hadiah kat aku...
tapi dengan cara yang paling tak romantik lah...
takde madah², puisi², ayat romantik macam dalam cerita ombak rindu..huhuhu~
kitorang tengah berdiri depan panggung wayang, kat IOI Mall,
tiba² dia cakap, "nah amek ni..."
macam nak jual dadah pun ada gayanya...kahkahkah~
tapi bila tengok hadiah yang dia bagi tu rasa macam,
"ya Allah sweetnya mamat niiii~!!"
sepanjang masa dating tu tak lekang lah senyum sampai telinga...kui kui kui~
rasa kelakar sebenarnya dia bagi hadiah gitu...
sweet...tapi kelakar...boleh?  =P


oh aku tak bagitahu lagi eh hadiah apa dia bagi?? kekekeke~


##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##

##





TARAAAAA!!!
ni lah hadiahnyaa!!
key chain yang berukir nama dak encem dan nama aku...auwww~
cincin risik pun ukir nama macam ni jugak...
tapi dah hilang...tak dapat nak riak...
oke mungkin sebab tu cincin tu hilang...
niat tak baik  =.=


eh sweet kan dak encem tu kannn??
cakap sweet cepat!! muahahahaha~
dak encem BUKAN seorang yang romantik...
cuma kadang² dia boleh jadi sweet...
sweet yang sengal~!
serius annoying...
tapi aku suka laki macam tu...err  @__@
sekian terima kasih~!






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

28 comments:

zuwaidah said...

memang sweet banget. agaknya masa dak encem bagi tu pun tengah control macho tuuuuu

mas saari said...

comel hadiah tu... kenangan sampai bila2 kan?

bicara mak dara said...

alololoooo sooo sweetttt..

MAY said...

eh..same la..incek tunang aii pun ex bf jugak..hehee....tapi..aii la 1st luv die...hihii..

Nadia said...

akak..kenapa keychain tu cntik??hehe...akak dh tengok template blog baru nad??hehe..:)

maisarah sarah said...

perhh....ok la tu.xyah nak romantik2 sgt.hehehe

nabilah_2908 said...

org yg tk romantik ni..kalau sesekali buat aksi2 romantik..mmg menjadi... :)

mmg sweet sangt...sy pun tak habis senyum nih.. :)

Liyana said...

sweet bangat la gitew.. :D
kita dulu, siap suruh amik sendiri dlm bonet kete, dah la x berbalut, kah3

Anum said...

sweet

apezs shah said...

adoila kire bestlaa yana..
cantk tu..

Azzah said...

tengah bayangkan muka dak encem tu masa bagi hadiah tu..:)

GREENJADE said...

hehe x thn part tang..mcm nk jual dadah tu...hihihi

so shuweetttt ;)

Unknown said...

muahahahha.. kombangla idong die bace nihhhh

yana..hilang cincin risik takpe lagi.. My hilang cincin tunang!!!!! uwwwaaaaaaa!!!

Unknown said...

romantik
dalam diam nih..

**dia sendiri mengaku dia romantik..
tak leh blah..muahhaha

Unknown said...

haha.sweet rupanya dak encem tuh ye

Ujang9897 said...

gila hensem gak encem tu...hihi

Yaya Azura said...

Olololo...sweetnya........semoga berbahagia selalu...

Mr feckry said...

ni 1st love lu..memang strong la lu dengan ujang ni

::mak incik:: said...

ala2.. sweet gile.. huhu.. nak jugakk...*tetibe je.. hak3..*

CikPuanWanda said...

sweetnya..kdg2 bila guys romantik selalu pun xbest gak..dia kena ada kejutan2...hehehe

SUHAIDA said...

alooo...sweet gang ujang ni yer..hihi

Unknown said...

macho camna pun dlm hati tetap ada taman...so sweet

Anonymous said...

perangai azfar boleh dikatakan sama cam bf aku. dia x sweet or romantik tp die sweet dgn gaya die yg tersendiri. n cara azfar bg hadiah kat ko sejibik cara bf aku bg hadiah kat aku. hahaha...

Unknown said...

normal la kan.... gaya lelaki dalam hati ada taman....keh3x....

Unknown said...

wah romantik tu..jap2 nak bayangkan rupa abg ujang masa bg..hehe

aamalinaazman said...

walaweeeii
ape ke suwwiit je cite kome ni
hehehehe :))

fathiyyahISMAIL said...

heheheeeee comel nye ^^

wahh first love terus jadik suami! bagus nyaaa :D

eyjalukman said...

atotototo comey nye . haha
sweet sngt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015