Dec 27, 2011

Dulu The Sims, Sekarang Castleville Pulakkkk~!


Game kegilaan ramai...
err ramai ke?? muahaha~
ramai laaa kawan² FB aku terjebak dengan game ni..
lepas tu aku pun terpengaruh sekali...kui kui kui~
seronok dapat kawan² gila game...
sebab game² macam ni memerlukan kita berinteraksi dengan orang lain...
macam mintak gift ke, macam² la...
kalau tak ramai membe yang main tak syokkk!  =)





Game ni lebih kurang macam The Sims jugak...
cuma the sims tu lebih kepada deco dan bina rumah sendiri...
kalau Castleville lebih kepada bina kingdom sendiri...pfftt~
gempak je bunyinya...
tapi memang layan wehh main game² macam ni...hahaha~
"macam budak²..."  kata dak encem...
ehhh pakcik aku Tuan hakim pun layan hokay game² kat FB ni...
and majoriti kawan² aku yang layan game ni adalah engineers...
termasuk lah hakuuuu! hinssfffffff~   v(^__^)"


Kalau sebelum ni aku dah hasut ramai orang untuk main  The Sims ,
sekarang aku nak hasut korang main Castleville pulak...
besttttt!! mengisi masa lapang bila ketiadaan kerja di opis...ecehhh~  =P
oh jangan lupa jadi jiran aku ye...
aku pun tengah belajar² lagi nak faham konsep game ni...
so jangan tanya macam²...
sila belajar sendiri...muahahaha~
oke bai~!  v(^^,)

















p/s:: malam ni tengok papa I love u...kalau Lisa ada nak wish congratz kat dia...aku suka je dia kawen dengan Yusry...hensem pe Yusry tu...berkerjaya, berDUIT!! bahaha~  tak elok fikir yang negatif²...kita sepatutnya mendoakan kebahagiaan orang lain  =)






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

11 comments:

Fazleyatul Aini said...

ala aku kalau main game2 ni hangat2 tahi lembu je. the sims aku agaknya rumah dah roboh kot. punya lama x jenguk. haha

mas saari said...

dulu akak pun gila game FB ni, semua akak main! tapi sekarang dah pencen..heheheee

nabilah_2908 said...

hahaha...ada kah sy akan terpengaru lagi kali ni..? ;)

kalau internt laju best layan..bila semput...sakit hati...kejap2 kena reload.. :)

Anonymous said...

hehehe... lama dah tak main game fb ni... rasanya dah kebulur sims tu tak makan... skang memang agak kureng skit main game... :p

Unknown said...

anak yana nanti mesti bakal jurutera habat ni..eeekekek

aamalinaazman said...

hehehe
suke tol akak dgn game ye
hehehehe

Rtp Farra Arisha said...

not really love playing FB games as i'm not too addict at playing any games..kehkehkeh ;)

Unknown said...

bessla game ni..tp nak cari masa main aduhaiii

Anonymous said...

kejadahhhh!!!! semua game kat faceb00k mizah blok .... serabot giloooo ^_________^

Unknown said...

hurmmm..... dah lama tinggalkan game kat facebook nie...sbb asyik makan quota b/band jee...ahaksss

Unknown said...

hahaha ramai request..xmain pon..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015