Dec 9, 2011

Tazkirah Hari Ini (Part 24) | Doa Hendak bersalin






Doa Nabi Yunus ketika dalam perut ikan Nun iaitu surah al-Anbiya’ ayat 87.

Amalkan doa ni ketika perut ibu mengandung masuk 9 bulan.










p/s::  tinggal sehari je lagi..ffuhh~ tahap kerinduan makin membara..ngeh³~   (^^,)





Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

qasehraihan said...

bagus bagus..amalkan selalu..

meh baca ni pulak yana..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/12/indahnya-cintakukerna-kamu.html

Lya Colours said...

moga selamat semuanya nanti. insyaAllah

Anum said...

alhamdullilah
thanks atas perkongsian

IntaNBerliaN said...

Betoi tu.. ohya, yana ada mkn kurma tak?akak time prgnant dulu mkn kurma hari2.. kurma pun bantu kita mudah bersalin..

haa lg 1, bila nk bersalin nanti minum air zam2.. ia mempercepatkan lagi 'laluan' kita tu terbuka :-)

NanieZara said...

klu tak silap kurma pon leh membantu bnyakkan susu bdn kan...smg slmt yer yana.

POSH76 said...

bagus amalan doa ni...amin

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Adik bongsu akak bakal bersalin anak keduanya tak lama lagi.. ikut kata doktor 3 minggu lagi tapi kata bidan seminggu lagi tak tau yg mana satu nak ikut haha.. Tapi dia memang selalu amalkan ayat ni pada kelahiran anak pertama dulu dan syukur proses bersalinnya memang cepat .. syukur alhamdullilah..

NUR AMINA said...

Baca ayat seribu dinar juga, mudah bersalin nanti.

LittleGurl said...

semoga berjalan dgn lancar kak ;) Amin.

Rtp Farra Arisha said...

insha-Allah, moga2 sis juga akan dipermudahkan bersalin pada tahun hadapan..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015