Oct 29, 2013

Majlis Perlantikan Duta Ephyra @Flora Terrace, Hampshire Place

Assalamualaikum....



 invitation untuk bloggers....Alhamdulillah....  :)


 my hero, my bodyguard wajibbb join sekali....invitation tu untuk seorang, tapi yelah benda boleh bawak bincang...budi bicara gitu...cuma anak je memang tak boleh bawak...sebab ni majlis formal....terpaksa la mintak tolong parents mertua tolong jaga kan Zafirah....nasib anak aku tak kisah duk dengan tok nenek dia...siap babai² mama, papa masa kitorang nak gerak pi event ni....huhu~   muchas gracias mak, abah....


untung bawak pasangan sebenarnya...dia lah jadi dreber (sebab aku memang haram nak paham jalan² kat KL ni...walaupun ada GPS), dia jugak jadi photographer aku malam tu...hikss~  tenkiu papa sudi bawak binik u pi event Ephyra....and jadi photographer....walaupun banyak gambar² yang blur...  (-_-")


Majlis sepatutnya start pukul 8.00pm....registration pukul 7.45pm....kitorang bertolak dari Bangi pukul 7pm...solat Maghrib kat Hampshire Place....tempat ni macam office place...surau cantik, selesa....nak mekap² pun senang...ecewahh...sekali sekala je oiii aku tepek bedak tebal² kat muka! biasanya memang al-pemalas nak menepek bedak....hahaha~  


Setiap guests akan dapat 1 goody bag....sekotak Ephyra (trial pack), mug (siap tulis I ♥ Ephyra) and few Ferrero Rocher (diletak dalam mug)....terbaekkkk!! trial pack tu aku suruh dak encem minum....sebab ada sorang blogger ni cakap, sejak dia minum Ephyra berat badan dia makin menurun....baju 10 tahun lepas dah boleh pakai balik! WOW!! 


 Dalam pukul 8.30pm baru majlis start rasanya...sebab prot aku dah mula berbunyik mintak diisi...bahaha~   sis Amyza Aznan sebagai pengacara malam tu....sempoi kak myza ni....ada je lawak dia nak bagi so tetamu tak rasa boring...  :)


 then ada ucapan alu-aluan dari CEO Oceanlife Marketing....selaku syarikat pengeluar Ephyra, sis Amiza Amiruddin....hoihh malam tu ada 3 orang nama Amiza....tiba² jadi komersial pulak nama Amiza malam tu....pffttt!


lepas ucapan alu-aluan sekaligus sis Amiza merasmikan perlantikan duta Ephyra....


MEMEY SUHAIZA & NORMAN HAKIM!!


 weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!


Siap ada potong reben, lepaskan belon ke udara (err ekceli lepaskan dalam restoren tu jugak)....pheww! meriah uols! ^__^


 ada jugak sesi memotong kek....eh apesal aku tak rasa kek ni hari tu?? adoyaiii....  -.-'


dan......


masa yang ditunggu².....


makan time!!! yeyyyyy!!! *lompat bintang!*



 banyak jugak menu yang dihidangkan....prot aku macam dah masuk angin masa ni sebab lambat nau makan....riso jugak gastrik datang menziarah malam tu....adeyy~  tapi aku gigih jugak makan....huhu~  popia tu sedapppp!!! by the time aku nak tambah dah habis....aku tak perasan dorang re-stock ke idak buffet dorang...segan pulak aku nak perhati meja buffet lama² kan....kahkah~


 2nd plate....light² kononnya....spaghetti tu kering sangat....nasib baik amek sikit...huhu~  cupcakes tu sedap! tapi manis gilerrr...perit tekak aku menelan...last² tak habis pun....hehh~ 


Ekceli ada lagi 3rd plate...dessert je....tu pun dak encem dah jeling² suruh aku stop makan....wakakaka~  dalam kata prot masuk angin bagai tu kannnn...sampai 3 pinggan jugak aku belasah....muahahaha! :p


 sambil² tetamu menjamu selera, ada sesi soal jawab dengan media....dorang tanya pengalaman Norman and Memey mengamalkan Ephyra....rupanya dorang ni dah lama jugak makan Ephyra....memang pengguna tegar....berbaloi betul amek dorang as duta...sebab dorang lebih faham dan dah arif tentang produk Ephyra so senang nak bercerita kat orang luar....kannnn?  :)


 aku tak dengar sangat sesi soal jawab tu...sibuk menjemah dengan kak Ina KL....kahkah...sis Mialiana and asben duk semeja dengan aku....bro Eyriqazz pun sebok nak join menjemah....baeklahhh!! :p


Ko perasan tak atas meja kitorang tu ada bekas shaker and sachet Ephyra??? setiap tetamu memang dapat satu sample Ephyra berserta shaker....ada demonstrasi memakan Ephyra bersama Memey...giteww~


Memey ajar cara² nak bancuh Ephyra....eii suka betul aku nengok muka Memey...licinnnn! ^_^


Ni aku saja nak share la kan....lepas aku minum Ephyra malam tu...dalam 30 minit gitu, aku pi toilet....buang air kecil je pun....lepas tu aku kentut²...then lega terus sakit prot aku tadi....dah takde rasa sebu, angin segala...aku yakin, bila badan dah biasa dengan Ephyra, effect yang bakal terhasil juga akan jadi lebih pantas! terbaik! ^__^


lepas sesi soal jawab segala, ada sesi berkaraoke dengan pemenang² contest Ephyra....sis Amiza pun kena buli malam tu....hahaha  tapi sedap kot suara sis Miza...terkedu semua orang dengar sis Amiza nyanyi....  :)


Sementara dorang sebok berkaraoke, aku sebok bergambar dengan Memey....giteww~  tinggi oii dia ni...aku dah pakai heels 4 inci pun dia tetapppp lebih tinggi dari aku....pffttt!


Arwish...anak Memey....maaf lah kalau salah eja nama anak dia....hihi~  masa ni dah pukul 10pm++....Arwish dah mengantuk...dah menggaru² mata, merengek...lahaii sian dia....aku dukung kejap je...tengok dia macam tak selesa aku pass kat mama dia balik....bebudak kalau dah ngantuk memang cari mama je...iols pun ada anak kecik...so sangat memahami jiwa bebudak...kahkah~  :p


with sis Amiza and sis Amyza Aznan....apesal pinggang aku macam patah??!! grrr~   fotogenik sungguh kak Amiza ni tau...no wonder boleh jadi model....  :)


lagi bloggers yang hadir....dari kiri: Nory , Nadia Syafiq, Mila Ahmad and Eida Baharum....nice to meet y'all!! ^__^


bloggers lelaki...ada jugak yang bukan bloggers...sekadar meneman pasangan gitu....  :)


Dalam pukul 11pm gitu baru kitorang gerak balik....


thank you so much sis Amiza for your invitation....kalau ada event lagi sudi² lah invite ai....kalau takde aral insyaAllah ai akan join....  (^_^)


FYI:  
korang nak beli Ephyra thru aku pun boleh...just emel me at ctliyanadmib@gmail.com....harga lebih murah dari pasaran!!!  plus free shaker and recycle bag....





p/s:  kotak ke-3 dah nak habis...kena re-stock lagi ni...hikss~  ^_^

 Terima kasih sudi membaca!

16 comments:

Anum said...

alhamdullilah

Nory Zoulkefle said...

hai yana...
nory ada dlm gmbr tu..
hehehe...

PERMATABIRU said...

best ekk..

PERMATABIRU said...

best ekk..

Fazleyatul Aini said...

gelemer uuu

Aty Fared said...

Aku jeles tak dapat joint...tengok laju2...bye...

PinKy MoMMa said...

dari kiri tu nory..nadia syafik, mila ahmad, eida baharum hehehe..nnt leh yana berkenalan ngan diaraong kat FB ;)

BFF smuanyer..cantiklah memey sejak berhijab ni..Nampak ayu jer..dari tak berapa nak suka tiba tiba tersuka pulak..eh apakah hahaha

CEO dia vougue gituu..

cplud miera said...

wah nadia pon ade. bestnye. tp yg penting comey sgt memey nih. :)

Busyra Takiyudin said...

bestnya.. :)

Unknown said...

aaa lapar tengok makanan dia

aizamia3 said...

makin cantik sejak memey dah bertudung ni.. ;)

eima said...

pas ni makin lawa la ko kan ... aku klu tak lari bajet dah lama aku try product ni ...

Unknown said...

Tak lama lagi ko dah boleh jadi duta untuk blogger la... muka semakin cun melecun la .... ( ayat bodek )

::EIDA:: said...

hai hai haii.. tq kak pink kenalkan kitaorang. heee~ jemput jemput singgah blog ida walaupun belum update lagi pasal dinner ni. hehehhe

anez zamri said...

wahhh terbaikkk ye..

Mila Ahmad said...

Kak Yana kita memang dah follow akak. tapi kecian kan tak de gambr dengan akak dekt hp kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015