Oct 15, 2013

Dessert Aidiladha 2013

Assalamualaikum





Salam Aidiladha to all Muslims around the world...
especially to all my readers!


Raya haji tahun ni kat bandar baru bangi je...
beraya dengan mertua...
macam jauh je rumah mertua dengan rumah mak sendiri...
jiran sebelah taman je ponnn...kekeke..


Semalam aku saja cuba resipi baru...
khas untuk raya haji gitu...hikss...








Banoffee Pie!!!!


1st time buat!
sedapppppp!!!!
eh orang lain pun cakap sedap! kahkah
walaupun rupa tak cantik...
tak jadi masalah!
yang penting tekak kata yummeaahh! ^_^


resipi???
later later iols update kay!!
ni teaser je dulu...kahkah
update pun pakai fon je haaa...
janji ber-update gak blog haku ni...kuikui


k tu je nak cerita...
selamat melapah lembu...
selamat menziarah sanak saudara...
berhati-hati di jalan raya...
aku tunggu zafirah bangun tidur...
pastu nak pi beraya kat Ampang-Shah Alam...
InsyaAllah. ..


bye!





Terima kasih sudi membaca!

9 comments:

UMIE SUE said...

SELAMAT HARI RAYA YANA

aizamia3 said...

Selamat hari raya buat Yana dan keluarga..

Cepatlah upload resepi nanti akak nak copy.. hehehe..

tebumanis78 said...

yes i trust u
memang tedap
errrr bak skit
^___^

Rozuan Ismail said...

rupa tak penting, yang penting perut kenyang.

cik hani said...

sekarang musim buat resepi ni..macam sedap..nak try laa nanti..
selamat hari raya

hazman fadzil said...

Yang penting cukup rasa dan manis macam tuan punya blog nie

Umi Qi said...

Bonnafie Pie tuh sgt2 mengiurkan anak tekak...pandai mama zafirah reka cipta menu2 istimewa...cayalah!

SweetLikeWhat said...

sedapnyeeee

diana said...

jangan memandang dari rupa..kan??;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015