Sep 30, 2013

Dah Habis 2 Kotak! | Review EPHYRA

Assalamualaikum....


ye...dah 2 kotak aku minum Ephyra....
makin lama, makin jatuh cinta dengan Ephyra....
masih ada yang bertanya,

"kena tunggu habis berapa kotak baru nampak hasil??"

Tak payah tunggu berapa kotak babe!
dalam masa 2 MINGGU JE DAH NAMPAK HASIL~!!
2 minggu okeh!! cepat gila ai tell yu! hahaha~
kepada yang belum kenal Ephyra,
boleh refer entry lama aku, "Apa itu Ephyra?"
dalam tu dah jelaskan dengan amat detail
macam mana Ephyra boleh beri hasil dalam masa 2 minggu sahaja!!


Lagi satu soklan orang tanya aku is,

"boleh ke makan Ephyra dengan supplement lain..."

maksudnya, Ephyra pun ko makan,
supplement lain pun bedal sekali...
dah tentu la bolehhhhhh!!
kandungan dalam Ephyra is fully organic...
takde chemical² or drugs bagai....
so jangan risau ada side effect pelik² bila campur supplement lain...
aku pun ada jugak makan supplement lain...
bancuh supplement lain tu dengan Ephyra pun aku pernah buat....hihi~  :)


Bila dah masuk 2 kotak ni,
effect yang terhasil memang tahap advanced lah kan...
yang paling ketara sekarang is sistem penghadaman aku...
sebelum ni kalau aku ada tersalah makan mesti perut memulas,
susah nak lawas segala...
sekarang, aku tak payah risau nak belasah makan apa sekali pun...
contoh makanan hampir basi/dah basi,
makanan yang tak masak elok (biasa kat kenduri²),
atau pedas berlebihan....
perut aku susah nak meragam!
perut ni just bagi signal light light je yang dia susah nak proses food yang aku makan...
esoknya tu....kompem....kompemmmmmmmmmmmmmmm
ke jamban! kahkah~
legaaaaaaaaaaaaaaa~   :p
ni untuk kes TERsalah makan ye kawan²!
baca elok² ayat aku tu....
bukan sengaja cari bala makan benda bukan²,
lepas tu perut meragam sila salahkan diri sendiri...hahaha~


Selain perbetulkan digestion,
tugas utama Ephyra ialah mencantikkan kulit kita...
dalam entry pertama aku review Ephyra [Saya dan Ephyra] ada mention,
betapa lah Ephyra mengubah condition kulit muka aku...
kulit muka tak nampak kusam, pucat...
tak perlu sentiasa tepek bedak...
self-confidence pun jadi makin tinggi sebab tak perlu risau
orang pandang muka ko tak sememeh...ngeee~   :p





Untuk info korang....
pada 2-6 Oktober ni, Ephyra ada bukak booth di HALFEST!!
Halfest Expo Exhibition ( Ekspo Makanan Halal Terbesar di Malaysia )
di Mines Convention Centre Seri Kembangan Selangor.
booth bernombor 0078...
banyak harga promosi EPHYRA
dan juga banyak cabutan bertuah yang menarik
menanti pengunjung ke booth EPHYRA di sana nanti....
wow!! ini dah sangat bagusssssssssssssss!!
jom terjah ramai²!!! mana tau korang bertuah....ngee~   (^__^)


Pentingnya HALAL kerana makanan yang baik, lagi halal memberikan kesihatan kepada seluruh tubuh badan...sebaliknya makanan yang tidak berkhasiat boleh menyebabkan penyakit. 

Oleh itu, Islam sendiri sangat mementingkan aspek khasiat dan kebersihan supaya yang dimakan itu benar-benar membawa manfaat dan bukannya kemudaratan. 

Begitulah juga Oceanlife Marketing Sdn Bhd selaku pengeluar produk EPHYRA sangat menitikberatkan kualiti dan halal produk EPHYRA untuk kebaikan pengguna semua.  

Banyak lambakan produk di luar sana yg sebenarnya tidak mempunyai status HALAL yang sah dari Jakim. Jakim sangat dipercayai sebagai badan kerajaan yang tentunya kalau status HALAL dikeluarkan JAKIM tentunya setelah membuat penilaian yang sangat teliti tentag tahap keselamatan produk & tahap halal setiap produk. 

Perlu diberitahu juga, setiap permohonan HALAL dari JAKIM memerlukan sijil kelulusan KKM ( Kementerian Kesihatan Malaysia ) baru boleh mohon status HALAL. So pada mana² produk yang kat luar tu yang asyik war war kan status HALAL, adakah ianya benar2 HALAL dari JAkim atau setakat print logo sahaja.

Kerana itulah Oceanlife Marketing Sdn Bhd menyertai ekspo HALFEST ini untuk membawa EPHYRA ke tahap lebih tinggi dan mendapat kredibiliti & kepercayaan pengguna sebagai produk yang berkesan & tentunya SELAMAT dan HALAL.


Tak cukup dengan itu...
ye tak cukup...
ada lagi info menarik pasal Ephyra!
banyak betul gud news Ephyra ni...
sebab tu aku boleh jatuh cinta....mihmihmih~  :p


KHAS UNTUK IBU² MENYUSUKAN ANAK...
yessss!! BF mom gitu....
berikut testimoni daripada pengguna Ephyra sendiri...
eh @memeysuhaiza pun cakap lepas minum Ephyra susu badan dia jadi banyak okeh!!
wow! amazing!!



EPHYRA banyak membantu mereka dalam menambahkan kuantiti susu badan....
Memang menjadi satu masalah utk ibu² yang dalam proses penyusuan ,
tapi susu badan tidak mencukupi atau pun sedikit.
Oleh itu EPHYRA dapat membantu ibu² ini untuk menambahkan lagi susu badan....
Tentunya EPHYRA sangat sesuai dan selamat di minum 
oleh ibu² yang baru bersalin
dan yang masih lagi menyusukan bayi.
Selain khasiat yang bagus yang dapat menambahkan kuantiti susu ibu,
EPHYRA juga terbukti memberi manfaat pada bayi yang disusukan
dimana bayi akan jadi lebih sihat, kulit baby jadi lebih cerah & gebu.


Kat bawah ni pulak testimoni dari aku sendiri....


err lebih pada testimoni anak aku lah sebenarnya...kekeke  eh 2 gambar ni diambil pada masa yang berlainan...sebelum tu amek waktu malam...selepas tu waktu siang....aku TAK EDIT apa² pun...! 


Dulu badan Zafirah pernah ada ruam²...
tak banyak...
area leher and dada...
dalam gambar sebelum tu ko boleh perasan kan ruam² tu??
kesian dia tak selesa...
walaupun dia tak pernah meragam....
tapi dia selalu menggaru bahagian ruam tu...
bukan bahagian dada je...
kat tengkuk, bahagian belakang pun gitu...
tak banyak...tapi cukup merimaskan dia...adeyy



Sejak masuk kotak ke-2 ni aku saja cuba bagi Zafirah rasa sikit...
aku dah tanya CEO Oceanlife sendiri
adakah selamat untuk budak setahun lebih minum produk dia...?
dia cakap oke...since dah ada orang yang buat gitu...
so aku saja try bagi Zafirah rasa dulu...
Alhamdulillah Zafirah suka minum....
aku tak ikut portion orang dewasa pun...
and aku tak bagi setiap hari...
biasanya selang 2 or 3 hari gitu...
kadang-kadang bila aku teringat baru bagi...kahkah
tapi macam mana pun, mesti minum Ephyra sebelum breakfast ye...
kalau ko makan benda lain dulu,
nanti tak efficient la result dia...
sebab prot ko proses makanan lain dulu, then baru Ephyra...
tu jadi lambat effect tu....
and Alhamdulilllah....
makin lama makin kurang ruam-ruam kat badan dia... ^___^
makin eksaited aku amalkan Ephyra...
laju-laju order kotak ketiga...pffttt!


Lagi berita baik buat pembaca blog LIFE 101...
haa kan dah cakap Oceanlife ni asyik la bagi gud news...
mana la orang tak jatuh cinta dengan produk dia....
service pun terbaek dari ladang! wehuuuu!! ^_^


Kalau korang berminat untuk buat pembelian,
just send emel to info@oceanlife2u.com
jangan lupa mention nama blog aku ni (LIFE 101)...
atau inform dorang uols ni readers blog aku....
dan korang akan dapat harga promosi Ephyra:

2 kotak RM380

Kalau harga sekotak ialah RM197

sila terbeliakkan mata sekarang!! muahaha~


EPHYRA kini ada dalam bentuk TRIAL PACK....
untuk sesiapa yang nak cuba rasa & lihat kesannya dalam tempoh 10 hari!!
diulangi....10 hari beb!!


HARGA TRIAL PACK : RM 68 (semenanjung) / RM78 (sabah/sarawak)
cara pembelian sama macam sebelum ni...
emel je info@oceanlife2u.com


Atau boleh juga hubungi HQ 0341417889 
atau sms 019 3999 238 
untuk maklumat lanjut,
atau layari

1)website official - www.oceanlife2u.com
2)facebook- www.facebook.com/oceanlife2u
3)instagram- ephyra2u


Apa tunggu lagi???
jom buat pembelian SEKARANG!!!! (^__^)





p/s: nak suruh dak encem ai pun makan Ephyra jugak lah! heee~ ^_^


 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Nurul Ashikin said...

yana--
kiter datang ziarah awak--
blog saya dah berjawah baru

Fazleyatul Aini said...

macam2 produk kat pasaran sekarang ni

mrs kayrul said...

baru nak try minum jugak....

Aty Fared said...

Ooo boleh ek bg budak mkn..nak bg qaleef gak ar...sbb aku perasan mmng elok gak tuk kulit qaleef since die kan nyusu bdn lg..

anez zamri said...

alamak nak cuba lah!banyak review bagus nih..

Anum said...

boleh try nie

safurara said...

zafurah pon minum epyra? kurrrlasss kau jahhh~ aunty nk sikit.aunty nk minum x mampuuu~ hehehe

Unknown said...

owhhh... model cilik rupanya... ingatkan ada muka ko...hihihihi

Unknown said...

zafirah pun suka ye..
makin putih la dia..:)

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh...teruja juga baca
tapi tengah consume supplement lain so kena bersabar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015