Sep 25, 2013

Wordless Wednesday #37 | Gelagat Zafirah

Assalamualaikum...























p/s:  abang ipar masih tak sedarkan diri lepas operate semalam...hari ni baru boleh tau keputusan dari doktor...ya Allah...sembuhkan lah penyakitnya...sesungguhnya Kau Penawar bagi segala penyakit...amin~


 Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

dah besar anak dara ni...makin comel lak tu... tapi nmpk kurus skit berbanding msa baby dulu...

Nurzakiah Hanum said...

comel

eima said...

cerdik je nampak muka die ...cam noty girl

Fazleyatul Aini said...

semoga baik2 sahaja buat abg ipar ko yana. aku doakan, insyaAllah

fizafantagirO said...

zafirah omeyy, hihi cute je bila dia naikkan satu jari 1malaysia tu.kikiki

hazman fadzil said...

Muka mama Zafirah memang cun laaa... kalah MEMEY kan... hehehehe

Baiduri said...

Omeynye...nak jadi bezfren tasneem x?hehe.....

Smoga abg ipar yana cpt sembuh....ameeennn....

Fida Husain said...

dah lama tak conteng2 dekat sini... rindu.. dah besar baby!

Cik Puan Rara said...

xtau nk ckp zafirah muka sape.pejam mata muka akk,bukak mata muka ujang.wakaka.2 2 muka ada.mix baik punya~ hehehe.

p/s : hope abg akk ok.Amin.

aizamia3 said...

bukan takat membesar depan mak ayahnya tapi dak Zafirah membesar depan kita semua.. ;)

moga abang ipar Yana kuat dalam melawan penyakitnya itu dan moga beliau cepat sembuh hendakNYA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015